1

طیف رادیکال به اتخاذ مواضع هنجارشکنانه و تحریک و تهییج مشغولند

  • کد خبر : 4453
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴

بازگشت طلبکارانه اصلاح طلبان فتنه گر به درون نظام همچنان به عنوان یک راهبرد در دستورکار این این جریان قرار دارد. به گزارش«جوان آنلاین»،اصلاح طلبان که در تلاش برای جذب بدنه فرقه سبز به خود بوده و برای همین منظور نیز تاکتیک دو پهلو گویی را به دفعات از سوی سید محمد خاتمی ظهور و […]

بازگشت طلبکارانه اصلاح طلبان فتنه گر به درون نظام همچنان به عنوان یک راهبرد در دستورکار این این جریان قرار دارد.
به گزارش«جوان آنلاین»،اصلاح طلبان که در تلاش برای جذب بدنه فرقه سبز به خود بوده و برای همین منظور نیز تاکتیک دو پهلو گویی را به دفعات از سوی سید محمد خاتمی ظهور و بروز داده اند،ازمدت ها پیش تاکتیکی را عملیاتی می سازند که هدف اصلی آن بازگشت به نظام از موضع طلبکارانه است.براساس این تاکتیک، طیف رادیکال به اتخاذ مواضع هنجارشکنانه و تحریک و تهییج مشغول شده و تلاش می کنند فشار اجتماعی ایجاد کرده و طیف هایی همچون خاتمی نیز با اتخاذ مواضع دو پهلو کوشش می کنند نظام را به مذاکره با خود ترغیب نمایند.
در همین راستا شنیده شده که سید محمد خاتمی در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارز که با حضور برخی از چهره های سایر گروه های اصلاح طلب نیز برگزار شده،ضمن توجه به استراتژی پیشین طرح خود را برای فعالیت اصلاح طلبان رونمایی کرده است.
وی با بیان اینکه طرح وی«آشتی ملی» نام دارد اطلاح طلبان را خطاب قرار داده و گفته است باید این را تا نتیجه نهایی دنبال کرد.
خاتمی با بیان اینکه اگر اصلاح طلبان به دیدگاه ها و افکار وی پایبند هستند باید طرح وی رانیز بپذیرند،در واکنش به برخی دیدگاه های مطرح شده در این جلسه گفته است:نباید به مسائل آرمانی نگاه کرد و نباید انتظار داشت که یک شبه به تمامی اهداف دست یافت.
وی همچنین تصریح کرده است که اصلاح طلبان باید پله به پله اهداف خود را پیگیری نمایند.
گفتنی است این اظهارات در حالی از سوی خاتمی صورت می گیرد که وی ضمن حمایت از سران فتنه هیچ گونه مخالفت و ابراز برائتی را از اعمال فتنه گران همچون روزه خواری،اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)،جسارت و توهین به ولایت فقیه،همنوایی با رژیم صهیونیستی و استکبار و…نداشته و حتی با دیگر سران فتنه نیز برای تحلیل مسائل جلسه برگزار می کرده است.
در همین رابطه به نظر می رسد این طرح خاتمی در راستای طرح پیشین این گروه برای بازگشت به نظام آنهم بدون عذرخواهی از نظام و ملت بوده و وی تلاش دارد با انتقال بدنه باقی مانده فرقه سبز فعالیت های جریان خود را از درون نظام مدیریت کند.این درحالی است که وی تاکنون نسبت به پیش شرط اعلام برائت از دیگر سران فتنه و محکومیت اعمال فتنه گران هیچ اقدامی را انجام نداده و با عدم اقدام عملی نسبت به این پیش شرط ها همچنان به عنوان یکی از سران فتنه به ایفای نقش مشغول است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4453

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر