2

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل اخراج شد

  • کد خبر : 48097
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵

فدراسیون فوتبال برزیل “مانو منزس” سرمربی خود را در فاصله کمتر از ۱۸ ماه مانده به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ که برزیل میزبان آن خواهد بود اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان ۵ دوره جام جهانی ۶ بازی از مجموع ۸ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سرگذاشته و مجموعا ۲۶ گل به ثمر رسانده است اما فدراسیون فوتبال برزیل می گوید این تصمیم عجیب چندان به نتایج این تیم ربطی ندارد.

منزس بعد از ۲ سال آزمون و خطا به نظر می رسید ترکیب اصلی تیم خود را پیدا کرده اما دیگر فرصتی برای کار با این تیم پیدا نکرد. آخرین دیداری که منزس به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل روی نیمکت نشست شکست ۲ بر یک مقابل آرژانتین در یک دیدار دوستانه بود که برزیل با بازیکنان جوان و بومی خود در آن شرکت کرده بود.

سرمربی جدید تیم ملی برزیل اوایل ژانویه (اواسط دی ماه) انتخاب خواهد شد و گفته می شود لوئیز فلیپه اسکولاری که در جام جهانی ۲۰۰۲ برزیل را به پنجمین عنوان قهرمانی اش در جهان رساند اصلی ترین گزینه است.

منزس بلافاصله بعد از اخراج از نیمکت تیم ملی برزیل در صفحه توییتر خود نوشت: من دیگر سرمربی برزیل نیستم. از تمام کسانی که در این پروژه خاص با من همکاری کردند، تمام بازیکنان و تمام هواداران و مردمی که به کار ما ایمان داشتند تشکر می کنم. برای تیم ملی برزیل در آستانه بزرگترین رویایی ما، جام جهانی ۲۰۱۴ آرزوی موفقیت می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر