1

دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

  • کد خبر : 49406
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۳

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان‌رضوی از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ۱۱ استان کشور خبر داد و افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی از مقطع کاردانی تا کارشناسی و اکنون نیز در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

محمد رضایی رکن‌آبادی، بعدازظهر شنبه در اتاق جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین بار در دانشگاه جامع علمی و کاربردی صورت می پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه رشته هایی که در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد پروژه محور بوده، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش کشور از ۸ آذرماه در دو گروه خدمات اجتماعی و کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربری خراسان‌رضوی با بیان اینکه در دوره‌های مهندسی فن‌آوری کارشناسی ارشد نیز در ۲۹ رشته در دو گروه صنعت و کشاورزی دانشجو پذیرش می شود، گفت: آزمون کارشناسی ارشد علمی و کاربردی در ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با شناسایی مشکلات عرصه صنعت و کشاورزی در مقطع کارشناسی حرفه‌ای ارشد دانشجو می‌پذیرد و دانشجو ملزم است که به رفع مشکل در دو بخش کشاورزی و صنعت بپردازد و دانشجو در صورتی فارغ التحصیل می‌شود که این پروژه را با موفقیت تمام کند.

رضایی تصریح کرد: اکنون ۴۰ درصد از دروس در دانشگاه علمی و کاربردی نظری و بقیه دروس عملی هستند و در این راستا یکی از اهداف این دانشگاه ایجاد ارتباط میان بحث‌های نظری و عملی در صنعت و کشاورزی است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49406

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر