2

تظاهرات بر علیه سیاستهای نجیب رزاق نخست وزیر مالزی

  • کد خبر : 4994
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲

صدها تظاهر کننده مخالف دولت امروز – شنبه – در اعتراض به سیاستهای نجیب رزاق نخست وزیر مالزی در خیابانهای کوالالامپور پایتخت این کشور تظاهرات کردندو پلیس نیز به سمت آنها گاز اشک آور شلیک  کرد. واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویتر، پلیس برای مقابله با حدود ۲ هزار تظاهر کننده قسمتهایی از […]

صدها تظاهر کننده مخالف دولت امروز – شنبه – در اعتراض به سیاستهای نجیب رزاق نخست وزیر مالزی در خیابانهای کوالالامپور پایتخت این کشور تظاهرات کردندو پلیس نیز به سمت آنها گاز اشک آور شلیک  کرد.

واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویتر، پلیس برای مقابله با حدود ۲ هزار تظاهر کننده قسمتهایی از خیابانهای پایتخت را مسدود کرده و ماشینهای آب پاش در سطح شهر مستقر کرده است.

پلیس مالزی بیش از دویست و سی و شش فعال را دستگیر کرده است.

این تظاهرات ممکن است علاوه بر کاستن محبوبیت ائتلاف جبهه ملی در میان مردم، نجیب رزاق را وادار به برگزاری انتخابات زودهنگام در مالزی کند و همچنین سبب به تأخیر افتادن اصلاحات اقتصادی شود که برای جذب سرمایه گذاریهای خارجی در این کشور ضروری است.

گروه برسی – جنبش مخالف دولت – اعلام کرده است هزاران تن از حامیان این گروه عصر امروز به خیابانهای مالزی خواهند آمد و خواستار اصلاحاتی در قوانین انتخاباتی خواهند شد.

پس از برکناری انور ابراهیم از سمت معاون نخست وزیری در مالزی در سال ۱۹۹۸ که به اعتراضات خیابانی منجرشد، این تظاهرات بزرگترین تظاهرات ضد دولتی در این کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر