4

پارتی های مختلط و جمع صمیمی روزنامه نگاران اصلاح طلب+تصاویر

  • کد خبر : 50263
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

تصاویر این میهمانی ها که توسط همین روزنامه نگاران اصلاح طلب به صورت گسترده در فضای مجازی انتشار یافته و باعث سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب شده بود، نشان از اختلاط و عدم رعایت مسائل اسلامی در بین روزنامه نگاران شرق و بهار داشت که از آن می توان به صورت قالب سازمان یافته ای برای تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی و عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی به منظور تامین خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه تعبیر کرد.

افشاگری مستند باشگاه خبرنگاران در خصوص رفتارهای غیر متعارف خبرنگاران روزنامه اصلاح طلب در شبکه های به اصطلاح اجتماعی غربی با توهین و توجیه عجیب یک نویسنده این مجموعه های زنجیره ای روبرو شده است.

چند روز پیش افشاگری مستندی در خصوص برگزاری میهمانی های مختلط و غیر اسلامی روزنامه نگاران اصلاح طلب که اکنون پس از تعطیلی روزنامه “شرق” به روزنامه ای دیگر تحت عنوان ” بهار ” با مدیر مسئولی “سعید‌ پورعزیزی” مدیرکل اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری دوره “محمد خاتمی” که پس از سه بار توقیف دوباره منتشر می شود کوچ کرده اند، توسط باشگاه خبرنگاران جوان صورت گرفت.

تصاویر این میهمانی ها که توسط همین روزنامه نگاران اصلاح طلب به صورت گسترده در فضای مجازی انتشار یافته و باعث سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب شده بود، نشان از اختلاط و عدم رعایت مسائل اسلامی در بین روزنامه نگاران شرق و بهار داشت که  از آن می توان به صورت  قالب سازمان یافته ای برای تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی و عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی به منظور تامین خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه تعبیر کرد.

پروژه ای که امثال آقای مهاجرانی و محمد رضا جلایی پور از از فعالین فتنه ۸۸ و از مهره های کلیدی رسانه ای روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان هم اکنون در کشور انگلستان دنبال می کنند . این دو نیز چندی پیش با برگزاری جشن تولد و شادی در ایام سوگواری سید الشهداء علیه السلام در ماه محرم هویت واقعی خویش را به طور کامل در معرض افکار عمومی به قضاوت گذاشته بودند. جشن تولدی که با   توهین به بنیانگذار کبیر انقلاب توسط افرادی معلوم الحالی چون هادی خرسندی نویسنده منحرف ضد انقلاب و فرناز قاضی زاده از حقوق بگیران شبکه  BBC فارسی، بعنوان مجری مراسم  همراه بود و نکته جالب بنا بر نقل برخی رسانه هاحضور بدون اعتراض مدیر مسئول روزنامه اطلاعات بین الملل روزنامه تحت امر موسسه اطلاعات در این مراسم بود!

اما آقای مجتبی فتحی از کارمندان روزنامه توقیف شده شرق که هم اکنون تحت عنوان نویسنده  به روزنامه بهار کوچ کرده است  با توهین به   یکی از کاربران مستقل شبکه های اجتماعی که لینک این خبر را برای اطلاع رسانی به دوستانش در شبکه های اجتماعی انتشار داده است با حمله به باشگاه خبرنگاران و دست اندرکاران آن، رفتار غیر شرعی خبرنگاران اصلاح طلب در این میهمانی ها را رفتاری صمیمی و دوستانه ارزیابی کرده و انتشار تصاویر  این میهمانی مختلط را در فضای اجتماع مجازی اخلاقی می داند.

وی البته هیچ گونه اشاره ای به سوء استفاده از این میهمانی های مختلط غیر اسلامی برای جذب و پیشنهاد کاری به نویسندگان اصلاح طلب برای روزنامه های مرتبط با این طیف نمی کند.

این روزنامه نگاران اصلاح طلب فراموش کرده اند در جامعه ای فعالیت مطبوعاتی می کنند که  مردم آن نه در شاخص های عرفی شان و نه در معیارهای اعتقادی و فرهنگی شان چنین اجازه ای برای اینگونه رفتارهای زننده و غیر اخلاقی به ایشان نمی دهند بلکه با اینگونه تفکرهای انحرافی برخورد کرده و آنان را از خود طرد می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عجب پارتیییی.شما حالتون خوبه؟اینقدر تخریب نکنین

  2. منظورت از پارتی مختلط چیه ؟ چرا با آبروی مردم بازی می کنید . به صرف اینکه روسری سربعضی خانوما نیست چه قضاوت وحشتناکی کردی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر