3

کدام استاندار جیپ هامر سوار می شود؟+تصویر

  • کد خبر : 52397
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹

مجری پایش همچنین گفت: همکاران گروه تحقیق این برنامه با استانداری آذربایجان شرقی درباره علت خرید چنین خودرویی تماس گرفتند ولی آنها پاسخی ندادند. همچنین با آقای فرهنگی نماینده تبریز هم به گروه تحقیق پایش گفته که استانداری آذربایجان شرقی دودستگاه هامر خریده و او در این کار اشکالی نمی بیند.

هفته گذشته برنامه پایش عکس یک خودروی گرانقیمت هامر با پلاک قرمز را که یکی از بینندگان این برنامه ارسال کرده بود، نشان داد. این هفته مرتضی حیدری اعلام کرد پلیس راهور ناجا به گروه تحقیق برنامه پایش اعلام کرده که این خودرو متعلق به استانداری آذربایجان شرقی است.

در این زمان مرتضی حیدری از میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور و مهمان برنامه این هفته پایش که خود اهل تبریز است، خواست درباره این علت خرید خودروی میلیاردی توسط استانداری آذربایجان شرقی اظهار نظر کند اما میرتاج الدینی گفت در این باره نظری ندارد. وی در همین برنامه بارها از خدمات دولت عدالت تجلیل کرد.

در این برنامه همچنین عکس چند خودروی لوکس وارداتی که بینندگان ارسال ارسال کرده بودند، نشان داده و انتقاد شدید مردم از تخصیص ارز به واردات خودروهای بسیار لوکس و تخصیص ندادن ارز به واردات دارو مطرح شد که میرتاج الدینی این موضوع را نیز انکار کرد و تلاشهای دولت در مدیریت بازار ارز را موفق دانست.

پارسینه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این حرام و حلال که می گن برای ما بیکارا و بی پولاست ؟ رفتیم درس خوندیم آخرش شدیم بیکار اونوقت مسئولین گرامی که حرف از عدالت میزنن ! ماشین میلیاردی و خونه میلیاردی و وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیاردی و… تهیه میکنن از بیت المال ،برای خودشون اونوقت یه جوان می خواد ازدواج کنه بانک میگه پول نداریم وام ازدواج بدیم ! آخرش که همه میریم زیر خاک چه اون دزد بیت المال چه من بیکار لااقل از اسلام و دین به بهانه های مختلف خرج نکنین که مردم دین زده بشن
    اگه خوردن مال مردم حرامه برای من حرامه برای تو حلال؟ چجوری اونوقت؟ فرمول داره مثل نزول ؟

    (خواهش می کنم پاکش نکنین)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر