2

اعتراض علیه مجیدی را چه کسی هدایت کرد؟+تصاویر

  • کد خبر : 53284
  • ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶

یکی از لیدرهای جریان اعتراض به فرهاد مجیدی چهره ای آشنا داشت. مجتبی زارعیان که دوشنبه شب هفته گذشته خودش را یکی از هواداران دو آتیشه ناصر حجازی نشان می داد و بازگشت مجیدی به استقلال را مغایر با مکتب حجازی می دانست همان فردی است که بارها و بارها در کنار امیر قلعه نوعی مشاهده شده و همراه سرمربی استقلال بوده است.

  یکی از لیدرهای جریان اعتراض به فرهاد مجیدی چهره ای آشنا داشت. مجتبی زارعیان که دوشنبه شب هفته گذشته خودش را یکی از هواداران دو آتیشه ناصر حجازی نشان می داد و بازگشت مجیدی به استقلال را مغایر با مکتب حجازی می دانست همان فردی است که بارها و بارها در کنار امیر قلعه نوعی مشاهده شده و همراه سرمربی استقلال بوده است.
بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و حضور وی در کنار قلعه نوعی بی شک یکی از مهمترین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال بود و حاشیه های فراوانی هم در پی داشت.

مجیدی ساعت ۲۲ دوشنبه شب هفته گذشته با حضور در دفتر علی فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای را با مدیرعامل استقلال برگزار کرد. در این جلسه مجیدی با مدیرعامل استقلال به توافق رسید و بار دیگر با پوشیدن پیراهن این تیم به استقلال بازمی‌گردد. این در حالی است که مجیدی ۷ مهر به صورت رسمی خبر خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد اما سرانجام بعد از ۸۱ روز از تصمیم خود منصرف و به استقلال بازگشت.

بازگشت مجیدی اما بی حاشیه نبود و سر و صدای فراوانی در مقابل دفتر علی فتح الله زاده ایجاد کرد. به طوری که هواداران استقلال نیز با یکدیگر درگیر شده و با دخالت نیروهای انتظامی از محل متفرق شدند.

در این بین اما یکی از لیدرهای جریان اعتراض به فرهاد مجیدی چهره ای آشنا داشت. مجتبی زارعیان که دوشنبه شب هفته گذشته خودش را یکی از هواداران دو آتیشه ناصر حجازی نشان می داد و بازگشت مجیدی به استقلال را مغایر با مکتب حجازی می دانست همان فردی است که بارها و بارها در کنار امیر قلعه نوعی مشاهده شده و همراه سرمربی استقلال بوده است.

مقایسه تصویر فوق و تصویر زیر نشان می دهد که پشت پرده اعتراضات خودجوش علیه فرهاد مجیدی اتفاقات خاصی رخ داده و گویا مطرح کردن مکتب ناصر حجازی فقط بهانه ای برای خراب کردن چهره کاپیتان آبی پوشان بوده است.

لازم به ذکر است زمانی که کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال قصد داشت برای انجام مذاکرات نهایی وارد دفتر مدیرعامل این باشگاه شود، برخی هواداران ناصر حجازی که دوشنبه شب خود را به محل ملاقات این دو رسانده بودند به انتقاد از بازگشت مجیدی و کار کردنش با قلعه نویی پرداختند.

هوادارانی که به بازگشت مجیدی به استقلال اعتراض داشتند، پس از امضا قرارداد یک سال و نیمه با این باشگاه مقابل این بازیکن و مدیر عامل استقلال را گرفتند و دقایقی با این دو به بحث و جدال لفظی پرداختند. در این بین برخی هواداران مجیدی را تشویق می کردند و برخی نیز علیه وی شعار می دادند. هواداران معترض معتقد بودند مجیدی اگر خود را شاگرد مکتب حجازی می داند نباید با قلعه نویی کار کند.

بنابراین گزارش اینکه این فرد از چه کسی خط می گرفته و با دستور چه کسی از نام ناصر حجازی برای تخریب فرهاد مجیدی استفاده کرده برای همه اهالی فوتبال و طرفداران استقلال مشخص است و لزومی در مطرح کردن نام این افراد دیده نمی شود.
فردا نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر