1

غیر ممکن است که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جدا برگزار شود

  • کد خبر : 53326
  • ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹

برگزاری این دو انتخابات یعنی ریاست جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان میزان مشارکت مردم را بالا می برد ضمن اینکه نشاط و شادابی سیاسی نیز به همراه دارد.

رئیس فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی درخصوص تجمیع انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراهای اسلامی و مخالفت اعضای شورای شهر با برگزاری همزمان این انتخابات گفت: غیر ممکن است که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جدا برگزار شود.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری انتخابات شوراها یکماه زودتر از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این مساله نشدنی است و غیرممکن است که با هم برگزار نشوند چرا که در کنار هم برگزار کردن این دو انتخابات میزان شور و نشاط را هم بالاتر خواهد برد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، شور و هیجان مردم را به همراه دارد، گفت: برگزاری این دو انتخابات به صورت همزمان میزان مشارکت مردم را بالا می برد ضمن اینکه نشاط و شادابی سیاسی نیز به همراه دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تجمیع انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات این شورا را تحت الشعاع خود قرار می دهد، خاطرنشان کرد: غیر ممکن است که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جدا برگزار شود و با برگزاری همزمان این انتخابات چیزی از اهمیت انتخابات شوراها نمی کاهد.

وی تأکید کرد: تا کنون سخنی از مخالفت اعضای شورای شهر و پیشنهادی مبنی بر برگزاری زودهنگام انتخابات شوراها به فراکسیون شهری مجلس ارائه نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر