2

کوله پشتی های ضد گلوله برای کودکان مدرسه ای +تصویر

  • کد خبر : 54017
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۲

این کوله پشتی های ضد گلوله که تفاوت ظاهری با کوله پشتی های معمولی ندارند، مجهز به یک لایه ضدگلوله سبک به وزن کمتر از ۵۰۰ گرم هسند و قیمت آن ۲۰۰ یوروست.

تیراندازی در مدرسه سندی هوک نیوتاون یکی از فاجعه بار ترین تیراندازی ها از زمان فاجعه کلمباین در سال ۱۹۹۹ است. این مسئله به حدی آمریکایی ها را وحشت زده کرده که برخی پیشنهاد استخدام محافظ مسلح در کلیه مدارس کشور را داده اند.

پس از کشتار دانش آموزان در مدرسه سندی هوک نیوتاون، بسیاری از خانواده ها به خرید کوله پشتی های ضد گلوله برای کودکان خود روی آورده اند و اکنون بسیاری از کودکان برای رفتن به مدرسه از این کوله پشتی ها استفاده می کنند.

این کوله پشتی های ضد گلوله که تفاوت ظاهری با کوله پشتی های معمولی ندارند، مجهز به یک لایه ضدگلوله سبک به وزن کمتر از ۵۰۰ گرم هسند و قیمت آن ۲۰۰ یوروست.

شرکت تولید کننده این کوله پشتی های ضد گلوله که قبل از کشتار نیوتاون، در هفته تنها شش عدد فروش داشت اکنون با تقاضای بسیاری روبرو شده و جالب اینکه مسئولان این شرکت می گویند که ایده ساخت این کوله پشتی ضد گلوله از آنها نبوده بلکه این والدین دانش آموزان بودند که از شرکت خواسته اند این نوع کیف را تولید کنند.

دانش آموزانی که از این نوع کوله پشتی ضد گلوله استفاده می کنند معتقدند اگر تیراندازی رخ دهد می توانند کوله پشتی را سپر کنند هرچند که تاکید می کنند داشتن کوله پشتی ضد گلوله در مدارس تاسف بار است.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54017

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر