1

تیراندازی به امام جمعه زاهدان / خودکشی یک سرباز در دژبانی محل سکونت امام جمعه

  • کد خبر : 5465
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶

صبح امروز بعد از نماز صبح به سمت خانه امام جمعه زاهدان تیراندازی شده و در این حادثه یک سرباز دژبانی منزل مذکور به شهادت رسیده است…/ اما برخی اخبار از خودکشی یک سرباز در دژبانی محل سکونت امام جمعه خبر می دهد… خبرهای رسیده از زاهدان حاکی از آن است که صبح امروز بعد […]

صبح امروز بعد از نماز صبح به سمت خانه امام جمعه زاهدان تیراندازی شده و در این حادثه یک سرباز دژبانی منزل مذکور به شهادت رسیده است…/ اما برخی اخبار از خودکشی یک سرباز در دژبانی محل سکونت امام جمعه خبر می دهد…

خبرهای رسیده از زاهدان حاکی از آن است که صبح امروز بعد از نماز صبح  به سمت خانه امام جمعه زاهدان تیراندازی شده و در این حادثه یک سرباز دژبانی منزل مذکور به شهادت رسیده است.

گفتنیست: حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان اما پس از کسب اطلاع، این حادثه را تکذیب کرد و اسماعیل حسین‌زهی شهردار زاهدان و ریگی فرد عضو شورای شهر زاهدان نیز از وقوع چنین اتفاقی اظهار بی اطلاعی کردند. تلاش های ما برای ارتباط با مسئولین امنیتی این استان تا کنون بی نتیجه مانده است.

اما در همین حال مسئول دفتر آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در تشریح این اتفاق به آتی نیوز گفت: امروز ساعت ۴صبح یک سرباز در دژبانی کوچه محل سکونت امام جمعه به دلائل نامعلومی خودکشی کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر