2

تلاش برای برطرف کردن تنش موجود میان فلسطینیان و اسرائیل

  • کد خبر : 5624
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری اتریش، “یولیا هورناوس ” ۲۵ ساله که به همراه ۴۰ تن دیگر جمعه گذشته به اسرائیل رفته بودند تا در حمایت از مردم عرب در اراضی فلسطینی اقدام به تظاهرات کنند، توسط مقامات اسرائیلی به اتریش باز گردانده شد. وی در وین درباره رفتار نیروهای اسرائیلی گفت: در […]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری اتریش، “یولیا هورناوس ” ۲۵ ساله که به همراه ۴۰ تن دیگر جمعه گذشته به اسرائیل رفته بودند تا در حمایت از مردم عرب در اراضی فلسطینی اقدام به تظاهرات کنند، توسط مقامات اسرائیلی به اتریش باز گردانده شد. وی در وین درباره رفتار نیروهای اسرائیلی گفت: در آنجا مردم زخمی شدند و بدون هیچ دلیلی به صورت افراد سیلی زده می‌شد.

وی که به همراه شماری دیگر پس از ورود به اسرائیل بی‌جهت دستگیر شد و شرایط سختی را گذراند، افزود: همه چیز با خشونت توام بود و با ما رفتاری بدی صورت گرفت. در حالی که این اقدام کاملا همراه با صلح و در راستای سفر به اسرائیل بود که ما حق انجام آن را داشتیم.

هورناوس همچنین وابستگی به هر گروه سیاسی را رد کرد و هدف خود را تلاش برای برطرف کردن تنش موجود میان فلسطینیان و اسرائیل اعلام کرد.
وی همچنین گفت که دوستانی در گروه‌های فلسطینی دارد و (هدف) خود را پس از مطالعات فراوان انتخاب کرده است و به آن ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر