2

منابع کویتی و بحرینی از توافق مسئولان دو کشور برای دادن تابعیت بحرینی خبر دادند.

  • کد خبر : 5637
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸

منابع کویتی و بحرینی از توافق مسئولان دو کشور برای دادن تابعیت بحرینی به شمار بسیاری از افراد بی هویت در کویت که “بدون” نامیده می شوند، به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الدار کویت اعلام کرد: بر اساس توافق صورت گرفته […]

منابع کویتی و بحرینی از توافق مسئولان دو کشور برای دادن تابعیت بحرینی به شمار بسیاری از افراد بی هویت در کویت که “بدون” نامیده می شوند،

به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه الدار کویت اعلام کرد: بر اساس توافق صورت گرفته مسئولان بحرینی به شمار بسیاری از کسانی که در کویت “بدون” نامیده می شوند، تابعیت بحرینی می دهند.

منابع بحرینی تاکید کرده اند که اعطای تابعیت از ۱۵ روز قبل آغاز شده، و با توجه به شرایط سیاسی فعلی، تا این لحظه این امر به طایفه ای مشخص از “بدون” اختصاص داشته است.

بر اساس این گزارش، کسانی که در کویت تمایل داشته باشند، می توانند به مراکز اختصاص یافته در کشور ثالث مراجعه کنند، تا در آنجا پاسپورت بحرینی در اختیار آنها قرار بگیرد.

این افراد پس از رسیدن به بحرین می توانند درخواست شناسنامه بحرینی کنند.

جمعیت وفاق بحرین چند روز قبل اعلام کرد، آل خلیفه بصورت گسترده در حال اعطای تابعیت به شهروندان دیگر کشورهای عربی است، تا از این راه سیاست خود را برای تغییر بافت جمعیت بحرین که از سال ۲۰۰۱ آغاز شده، تکمیل کند.

به گفته جمعیت الوفاق، این اقدامات آل خلیفه پیامدهای اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیار بدی برای جامعه بحرین به همراه داشته اشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر