3

امیدوارم خداوند کسانی را که قابل هدایت هستند را هدایت کند

  • کد خبر : 57201
  • ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: از همان اول انقلاب همه می دانستیم که باید مبارزه کنیم و در مقابل دشمنان در هیچ زمانی کوتاه نیاییم.

حجت الاسلام مهدی طائب ظهر پنج شنبه در اولین یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر استان فارس گفت: دشمنان بر این دسیسه هستند که ۷۵ میلیون ملت مارا به اسارت بگیرند اما خداوند به آنها به گونه این نشان داد که همین ۴۵ نفر ایرانی را آزاد کنند.

وی تصریح کرد: اینکه برخی بگویند در قضیه سوریه باید به گونه ای دیگر رفتار شود نشان از نفهمی آنهاست که بهتر است چنین افرادی سکوت کرده و چیزی نگویند. کشوری که اعتراض می کرد که چرا روزی یک وزیر در ایران تغییر می کند، امروز به گونه ای به هم پیچیده که خودش روزانه وزرای خود را تغییر می دهد و به دنبال راه فراری از گرفتاری های خود است.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: اوضاع استکبار امروز به هم پیچیده و موقع آن است که به خط بزنیم.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: قطار انقلاب در حرکت است و هرکس بخواهد از این قطار پیداه شود ضرری به این حرکت وارد نمی کند بلکه خودش متضرر شده است.

وی افزود: تمامی افتخارات و پیروزی ها به برکت خون شهدا و پیروزی از ولایت است که باید این راه ادامه داشته باشد.

خداوند کسانی را که قابل هدایت نیستند آتش دوزخ را بر آنها کمتر کند

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ما به سختی ها وتحریم ها عادت کرده اند، گفت: از همان اول انقلاب همه می دانستیم که باید مبارزه کنیم و در مقابل دشمنان در هیچ زمانی کوتاه نیاییم.

وی افزود: مردم ما در منطقه عادت قرار دارند و به برکت خون شهدا و نصیحت شهدا آمادگی کامل برای مقبله با استکبار و دشمنی ها دارند.

طائب یادآور شد: امیدوارم خداوند کسانی را که قابل هدایت هستند را هدایت کند و از طرف دیگر افرادی که قابل هدایت نیستند آتش دوزخ بر آنها کمتر شود و هرچه زودتر به دیار باقی بپیوندند.

وی تصریح کرد: البته وجود  چنین افرادی در این کشور بد نیست زیرا اینان کارهایی می کنند که درجات خوبان افزایش پیدا می کند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: سخنان برخی درخصوص انتخابات آزاد باعث می شود که مقام معظم رهبری برای ما سخنرانی کنند و ما از فرایشان ایشان بهترین استفاده ها را ببریم بنابراین اگر هم چنین افرادی باشند به نوعی بد نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر