3

دستور بانک مرکزی برای مصادره اموال صفیه فرکاش همسر معمر قذافی دیکتاتور لیبی

  • کد خبر : 5847
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

  یک روزنامه کویتی گزارش داد بانک مرکزی این کشور از تمام بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه گذاری و صرافی‌ها خواسته است تا اموال صفیه فرکاش همسر معمر قذافی دیکتاتور لیبی را در صورت وجود بلوکه نمایند. به گزارش فردا؛ روزنامه الوطن کویت به نقل از منابعی که نام آن‌ها را ذکر نکرده نوشت: خواسته بانک مرکزی […]

 

یک روزنامه کویتی گزارش داد بانک مرکزی این کشور از تمام بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه گذاری و صرافی‌ها خواسته است تا اموال صفیه فرکاش همسر معمر قذافی دیکتاتور لیبی را در صورت وجود بلوکه نمایند.

به گزارش فردا؛ روزنامه الوطن کویت به نقل از منابعی که نام آن‌ها را ذکر نکرده نوشت: خواسته بانک مرکزی همچنین شامل بلوکه کردن دارایی‌های عبدالحفیظ الزلیطی وزیر اقتصاد حکومت قذافی نیز می‌شود.

بنا بر گزارش الوطن این دستورالعمل با توجه به نامه‌ای است که که از سوی وزارت خارجه کویت به بانک مرکزی این کشور ارسال شده است.

همچنین روزنامه الرای کویت نیز پیش از این گزارش داده بود بانک مرکزی این کشور ضمن گسترش لیست افرادی که دارایی‌های آنان تحت تعقیب می‌باشد به دنبال دستیابی به حساب‌های ویژه اسامه بن لادن رهبر القاعده است. در این لیست نام ۴۸ نفر از خانواده رئیس جمهور سابق تونس زین العابدین بن علی، همسر او و برخی تجار نزدیک به حکومت وی ذکر شده است

پیش از این نیز برخی کشورهای دیگر همچون امریکا وامارات و ترکیه نیز از بلوکه کردن دارایی‌های خانواده قذافی خبر داده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر