4

آشنایی با شگردهای جاعلان همرا با شبکه آموزش

  • کد خبر : 59368
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷

مجموعه «جعل» با رویکرد آموزشی، مخاطبان را با شیوه‌های مختلف جعل آشنا می‌سازد.

مجموعه مستند داستانی «جعل» با رویکرد آموزشی مخاطبان را با شیوه‌های مختلف جعل آشنا می‌سازد.

بنا بر این گزارش، مجموعه مستند داستانی «جعل» در ۱۳ قسمت اپیزودیک به کارگردانی اکبر منصورفلاح و تهیه‌کنندگی محمد علیپور پس از تدوین و صداگذاری در معاونت سیما تولید و آماده پخش شد. در هر یک از قسمت‌های این مجموعه با الهام از پرونده‌های واقعی موجود در پلیس آگاهی ناجا، به نوعی از کلاهبرداری که به وسیله جعل و تقلب صورت گرفته است، پرداخته می‌شود.

در این مستند با آیتم‌های داستانی سعی شده که مخاطب را با شگردهای جاعلان برای گستردن دام و کلاهبرداری آشنا سازد. در این مجموعه جعل در حوزه‌های مختلف بانکی، هویتی، اسناد رسمی، ملکی، عتیقه جات، پول و چک را به نمایش می‌گذارد.

سرهنگ امیدی معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا به عنوان کارشناس پایه و مازیار قاسمی گودرزی وکیل پایه یک دادگستری و از مجریان سازمان صداوسیما به عنوان کارشناس مجری در این مجموعه حضور دارند.

این مجموعه که رویکردی آموزشی دارد سعی دارد مخاطبان را  با شیوه های مختلف جعل در حوزه های مختلف را آموزش دهد تا در دام کلاهبردان نیفتند.این مجموعه قرار است در بهمن ماه از شبکه آموزش سیما روی آنتن برود.

سایر عوامل اصلی مستند عبارتند از: جواد فدایی آشتیانی (ناظر کیفی)، علیرضا بختیان (مدیر تولید)، سرهنگ حمید چمنی (مشاور انتظامی)، امین میرزایی (مجری بازیگر)، حمید نعمتی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، زهرا الکایی (منشی صحنه)، محمدرضا دیبایی (نویسنده)، محمد دهقانپور و مسعود مسعودیان (تصویربرداران)، مهدی خان جان افجه (صدابردار)، بهنام حسناتی (تدوین و صداگذار)، نیما جاویدی (آهنگساز).

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر