1

این قهوه‌خانه را خود کی‌روش راه انداخته است!

  • کد خبر : 60375
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

با بی تدبیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد لیگ ما این گونه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: کیفیت بازی دربی همه را سیاه کرده بود.

 محمود یاوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار تیم‌های فجر سپاسی و سپاهان عنوان کرد: بازیکنان با انگیزه و علاقمندی داریم که با عشق بازی می‌کنند. آنها جویای نام و به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: مستمع صاحب سخن را سر ذوق آورد، در تیم ما هم اینگونه است. زمانی که بازیکنان تاکتیک‌پذیر هستند و به خوبی برنامه‌های کادر فنی را پیاده می‌کنند ما هم بیشتر کار می‌کنیم. در بازی با گهر با توجه به خیل عظیم جمعیت دورود بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان انتظاراتمان را برآورده کردند.

سرمربی فجرسپاسی درباره دیدار با سپاهان خاطر نشان کرد: انتظارم از هواداران شیرازی این است که ما را تنها نگذارند و حضور فعالی در ورزشگاه داشته باشند. مطمئن باشید که سپاهان هم کار آسانی نخواهد داشت.

وی در مورد اینکه فجرسپاسی در نیم‌فصل چند بازیکن خود را از دست داد اما نتیجه لازم را می‌گیرد تصریح کرد: بازیکنان ما تاکتیک‌پذیر هستند و کار گروهی انجام می‌دهیم. به یک نفر متکی نبودیم که بخواهیم با جدایی او به مشکل بخوریم. با اضافه شدن حسین کاظمی و مسلم فیروزآبادی شرایط تیممان بهتر شد البته جوانان شایسته‌ای هم داریم و روزهای خوبی را برای تیم می‌بینم.

یاوری در مورد دربی پایتخت و بازی بی‌کیفیت دو تیم استقلال و پرسپولیس یادآور شد: نمی‌خواهم درباره این بازی صحبت کنم. بازی به نفع فدراسیون تمام شد. بلیت فروشی شد و تبلیغات تا دو طبقه بالا رفته بود. بازی کیفیت خاصی نداشت و در اصل بازنده این دیدار تماشاگرانی بودند که به ورزشگاه رفتند.

وی افزود: بازی کیفیت نداشت فوتبال دربی همه را سیاه کرده بود شخص خاصی را نمی‌گویم کیفیت بازی همه را سیاه کرده بود. حیف این همه جمعیت و هوادار که چنین با آنها بازی می‌شود. البته نان خیلی‌ها در این است و در این بین خیلی‌ها با تبلیغات به هدف خود رسیدند.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره اظهار نظر کی‌روش مبنی بر اینکه می‌توان در زمان بازی‌های لیگ به کافه رفت، گفت: این قهوه‌خانه را خودش درست کرده است. با بی تدبیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد لیگ ما این گونه می‌شود. تاثیرات منفی برنامه‌ریزی‌ها بیشتر از تاثیرات مثبت است. امیدوارم با راه‌یابی تیم ملی به جام‌جهانی کمی از خستگیمان بیرون رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر