4

پایتختی ها در رستوران بین راهی +تصویر

  • کد خبر : 61342
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹

سریال تازه سیروس مقدم در حالی ادامه تولید خود را سپری می کند که بازیگران جدیدی به آن اضافه شده اند.

 «گلستانه» مدیر تولید «سریال پایتخت ۲ » در  از ضبط قسمت پنجم این سریال خبرداد.

وی گفت: امروز سکانس رستوران بین راهی در مسیر بابل تهران را ضبط کردیم و همه بازیگران اصلی از جمله محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر،احمد مهران فر و سارا و نیکا فرقانی اصل  در رستوران مقابل دوربین رفتند.

به گفته گلستانه  در این قسمت  چند بازیگر مهمان هم داریم که عزت ا.. رمضانی فرد، اسماعیل سلطانیان و مونا فرجاد از جمله آنها هستند.

مدیر تولید سریال نوروزی پایتخت ۲ افزود: بابل، آبک و تهران مسیرهای بعدی خانواده نقی هستند که تصویربرداری این سکانس ها تا ۲۵ بهمن طول می کشد.

پایتخت ۲ که به کارگردانی سیروس مقدم و برای پخش نوروزی از شبکه یک ساخته می شود مانند سری اولش حول محور خانواده نقی می چرخد اما این بار سفر نقی و خانواده اش را نه به تهران بلکه از یکی از شمالی ترین شهرهای کشور به قشم در جنوبی ترین منطقه کشور و آشنایی آنها با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف ایران را به تصویر می کشد.

تفاوت دیگر این مجموعه با سال گذشته اش این است که کامیون ارسطو بجای اسباب و اثاثیه نقی، گنبد و گلدسته پیش ساخته ای را حمل می کند که قرار است از شمال به جنوب برده شود.

عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، سرپرست نویسندگان : محسن تنابنده، نویسنده ها : کورش نریمانی، حسن وارسته ، مدیر تصویر برداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار : امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمود اتحادی، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، رضا شریفی، منشی صحنه: امیر رضا مکین، عکاس نادر فوقانی.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر