1

بدترین خبر چیست؟

  • کد خبر : 62250
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها بدترین خبر برای من این است که بیکار شدن یک کارگر واحد تولیدی را بشنوم.

خبرگزاری فارس: بیکار شدن یک کارگر بدترین خبر است

رضا رحمانی ظهر امروز در یادواره شهدای خیابان بهار، اظهار کرد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی رو به پایان است ولی با توجه به شرایط اقتصادی موجود نباید حمایت از تولید و کار را که یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است به فراموشی سپرد.

وی افزود: زمانی که انقلاب شکوهمند اسلامی به ثمر رسید منافع دشمنان به خطر افتاد و با دشمنی‌های خصمانه خود در صدد ایجاد بحران برای کشور شدند اما حضرت امام خمینی (ره) به این شرایط علم داشته و ارگان هایی انقلابی مانند سپاه، بسیج، بنیاد مسکن، جهاد سازندگی و غیره را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: امروز یکی از سخت‌ترین گردنه‌های انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و این ارگان‌های انقلابی و در راس آن بسیج باید وارد عمل شده و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام کند تا این شرایط را نیز پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب اباعبدالله (ع) است و زمانی که پرچم آن به امام زمان(عج) تحویل داده شد می‌توان گفت به سرمنزل اصلی رسیده است.

رحمانی گفت: امروز جمهوری اسلامی مورد سخت‌ترین تهاجمات طول عمر خود قرار گرفته، محرمانه نگه داشتن این هجمه‌ها کار درستی نیست، باید مردم به این شرایط آگاهی داشته باشند تا با درک آن نسبت به مبارزه و مقاومت در مقابل آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: دشمن همانند دوران جنگ تحمیلی به ما حمله کرده ولی این بار نه در جبهه جنگ فیزیکی بلکه در جبهه اقتصادی.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت گفت: دشمن به خاطر خصومتی که با جمهوری اسلامی ایران دارد تمام آرمان‌های کشور ما را مورد هدف قرار داده و از طرق مختلف درصدد ضربه زدن به آن‌هاست.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس، کشورهای غربی دست به یکی کرده‌اند و در این خصوص از هیچ اقدامی مضایقه نمی‌کنند، تحریم‌های نفتی، بانکی و غیره را نیز در این راه به کار بسته‌اند ولی باید بدانند با اراده‌ای که ملت ایران دارند محکوم به شکست هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: مردم و جوانان باید بدانند که امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی زمان مقاومت است و در این راستا آحاد جامعه باید یک دل و یک صدا باشند.

رحمانی افزود: فضای رسانه‌ای کشور نیز باید به تاسی از دوران دفاع مقدس شور و شوق مقاومت را ایجاد کنند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: ارزش‌های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی باید به نسل جوان انتقال داده شود چرا که این جوانان نقش مستقیمی در ماندگاری انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیچ و خم‌های متعددی را پشت سر گذاشته که مهم‌ترین آن‌ها جنگ هشت ساله بود، عنوان کرد: وجود ما مدیون ایثارگری زنده نامان دوران دفاع مقدس است و نهادینه کردن ارزش‌های والای آن دوران در جامعه امری ضروری است که برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های رسیدن به این هدف به شمار می‌رود.

رحمانی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز داریم تا بتواند از این برهه عبور کرده و هر چه سریع‌تر به قله های افتخار بیشتری دست یابیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر