1

قیمت فعلی خودروهای پر تیراژ داخلی+جدول

  • کد خبر : 64246
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۴

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است. نمایندگی‌های فروش در برابر پرسش‌های خریداران اظهار می‌کنند که تنها عرضه گسترده خودرو از سوی خودروسازان موجب افت قیمت‌ها خواهد شد.

مقامات مسوول نیز همچنان بر نزولی بودن قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید می‌کنند.

در یکی از جدیدترین اظهارات در این زمینه مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که روند قیمت خودورهای داخلی در بازار آزاد تا پایان سال نزولی خواهد بود.

در این میان رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، واگذاری مجوز قیمت‌گذاری خودرو به خودروسازان را تصمیمی اشتباه دانسته و تاکید کرده است که برای مهار خودسری‌های برخی مدیران خودروساز باید واردات خودرو افزایش یابد.

علی‌ پورمختار خاطرنشان کرده که خودروسازان قیمت محصولات‌شان را همواره با قیمت خودروهای وارداتی که به دلیل وضع تعرفه، با قیمت‌های بالا وارد کشور می‌شود مقایسه کرده و با افزایش قیمت سود خوبی را به جیب زده‌اند.

این نماینده مجلس از تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی عملکرد خودروسازان در عمل به منویات مقام معظم رهبری خطاب به خودروسازان خبر داده است.

قیمت فعلی خودروهای پر تیراژ داخلی به شرح زیر است:

ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64246

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام ، چهاردهم آبان ماه ۹۱ یکدستگاه تندر۹۰ از طریق اینترنت با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده (۲۱میلیون ۴۰ هزار تومان) ثبت نام نمودم و مبلغ ۱۵ میلیون تومان را نقدا پرداخت نموده ام وتحویل خودرو اسفند ماه ۹۱ میباشد در زمان ثبت نام قیمت آزاد در بازار( ۲۴میلیون ۵۰۰ هرار تومان ) بود لذا بنده به خاطر قیمت مناسب و به اندازه قدرت خرید و همچنین اعتماد به ایران خودرو ، خودرو را از بازار آزاد به قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری نکردم . الان تکیف بنده که ۴ ماه پول خود را در اختیار شرکت ایران خودرو قرار دادم و خودرو را از بازار آزاد خریداری نکردم و به خودروساز اعتماد کردم چه خواهد شد؟ آیا این ظلم بزرگی در حق مشتری نیست؟ چطور ممکن است خودروی ۲۱ میلیونی مصوب سازمان حمایت در زمان ثبت نام و قیمت آزاد آن که ۲۴ میلیون تومان بوده را به قیمت ۳۶ میلیون ۸۶۰ هزار تومان تحویل نمایند !!! چرا سازمان حمایت از مصرف کننده تکلیف کسانی که قبلا خودرو پیش فروش کرده اند را مشخص نکرده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر