1

رازگشایی مرگ دختر ۱۶ ساله

  • کد خبر : 65693
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۵۶

قضات دادگاه کیفری استان تهران در پی رازگشایی معمای جنایی هستند که در آن دختری ۱۶ساله پس از ربوده شدن توسط سه جوان، در بیابان های اطراف تهران به آتش کشیده شد.

عصر چهارم دی سال ۸۴ پدر و مادر دختری ۱۶ساله به نام فتانه نزد ماموران پلیس رباط کریم رفتند و اعلام کردند دخترشان ناپدید شده است. با گذشت ساعتی از اعلام مفقودی دختر نوجوان، کارگران کارخانه پتروشیمی دختری را دیدند که آتش گرفته است و برای نجات خود در بیابان می دود.

آتش هر لحظه بخش های بیشتری از بدن دختر نوجوان را فرا می گرفت.کارگران کارخانه با دیدن این صحنه به کمک او شتافتند و با استفاده از پتو آتش را خاموش و دختر نگون بخت را به بیمارستان منتقل کردند. ساعتی بعد خانواده فتانه از حادثه تلخی که برایش رخ داده بود با خبر و در بیمارستان حاضر شدند.

دختر نوجوان درحالی که به سختی صحبت می کرد درباره علت سوختنش به پلیس گفت: وقتی می خواستم از مدرسه به خانه برگردم سوار یک خودروی پیکان بژ رنگ شدم. در بین راه فهمیدم ۳سرنشین خودرو می خواهند من را بدزدند. به همین دلیل در برابرشان مقاومت کردم. آن زمان به منطقه ای بیابانی رسیده بودیم که ناگهان خودرو متوقف شد و آنها من را از خودرو بیرون انداختند. ناگهان یکی ازآنها به طرفم آمد و مقداری بنزین رویم ریخت و کبریت کشید. در یک لحظه آتش به جانم افتاد و من شروع به دویدن کردم و دیگر چیزی متوجه نشدم. جراحات شدید فتانه به گونه ای بود که او یک روز بعد به دلیل سوختگی شدید جان باخت.

با مرگ دختر نوجوان تحقیقات برای شناسایی عاملان قتل او آغاز شد. در این میان فاش شد از مدت ها قبل پسر جوانی از فتانه خواستگاری کرده اما با پاسخ منفی خانواده او روبه رو شده بود. مادر مقتول در این باره گفت: پسر جوان می گفت به دخترم علاقه دارد اما وقتی از ما جواب رد شنید تهدید کرد من یا دخترم را به آتش می کشد. این اظهارات نخستین سرنخ ها را در اختیار کارآگاهان جنایی گذاشت و چند روز بعد ۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند. متهمان دست داشتن در مرگ فتانه را انکار کردند و گفتند در این ماجرا نقشی ندارند. با این حال پرونده با دستور قاضی شعبه ۱۰۴ دادگاه بخش گلستان تکمیل و به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قرار است به زودی قضات شعبه ۷۴ به این پرونده رسیدگی کنند.

خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65693

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر