1

افتتاح نمایشگاه یاد یار مهربان؛بعد از ظهر امروز در باغ کتاب تهران

  • کد خبر : 66625
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷

بعد از ظهر امروز نمایشگاه یاد یار مهربان ، همزمان با بهره برداری از فاز اول باغ کتاب، با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر قالیباف شهردار تهران افتتاح می شود.

به گزارش افق  آیین افتتاح فاز اول «باغ کتاب تهران» و دهمین «نمایشگاه یاد یار مهربان» ویژه اهدای کتاب به مدارس شهر تهران، از سوی موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، در این نمایشگاه که با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ افتتاح می شود، بیش از پنج هزار مدرسه از مناطق مختلف شهر تهران، تازه ترین کتاب های بازار نشر را بر اساس سرفصل تخصیص یافته، به صورت رایگان دریافت می کنند.

این گزارش می افزاید، در دهمین «نمایشگاه یاد یار مهربان» ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کتابخانه های مدارس پایتخت اختصاص داده شده است.

برپایی غرفه برج میلاد تهران در نمایشگاه یاد یار مهربان

بنا بر این گزارش، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان در باغ کتاب پایتخت، برج میلاد تهران به منظور ارائه تخفیفات ویژه برای دانش آموزان حضور دارد و با برگزاری این نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه ویژه برج میلاد تهران می کند.

بر اساس این گزارش، غرفه برج میلاد تهران در این نمایشگاه ویژه برنامه های هنری و فرهنگی را برای بازدیدکنندگان و دانش آموزان تدارک دیده است که برپایی نمایش خیمه شب بازی از جمله این برنامه ها است.

لازم به ذکر است که حسین محب اهری و رضا بابک نیز از جمله مهمانان ویژه غرفه برج میلاد تهران هستند.

این گزارش می افزاید، مدیران مدارس می توانند در زمان برگزاری نمایشگاه یادیار مهربان، بلیت های بازدید از برج میلاد تهران را برای بازدید گروهی دانش آموزان با تخفیف ۳۰درصدی تهیه کنند.

بنا بر این گزارش، دهمین دوره نمایشگاه یادیار مهربان از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه در باغ کتاب پایتخت برگزار می شود و باغ کتاب تهران در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، بلوار کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66625

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر