3

رئیس کمیته حقوق‌بشر مجلس در نامه‌ای به رئیس‌ مجلس آلمان:رئیس گروه تروریستی پژاک را به ایران مسترد کنند

  • کد خبر : 6767
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۰

زهره الهیان رئیس‌ کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت گروه تروریستی پژاک به نوربرت لامرت رئیس مجلس آلمان نامه اعتراضی نوشت که متن کامل آن به شرح زیر است: ریاست محترم مجلس جمهوری فدرال آلمان با سلام و احترام در شرایطی که تصویب اسناد و انجام اقدامات ضد‌تروریستی توسط اکثر کشورها در حال […]

زهره الهیان رئیس‌ کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت گروه تروریستی پژاک به نوربرت لامرت رئیس مجلس آلمان نامه اعتراضی نوشت که متن کامل آن به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس جمهوری فدرال آلمان
با سلام و احترام
در شرایطی که تصویب اسناد و انجام اقدامات ضد‌تروریستی توسط اکثر کشورها در حال گسترش است و پیشگیری و سرکوب تأمین مالی تروریسم و همچنین پیشگیری و جرم‌انگاری اقدامات تروریستی جزء ضروریات مبارزه با تروریسم قلمداد می‌شود، متأسفانه همچنان شاهد فعالیت آزادانه گروهک‌های تروریستی در برخی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستیم.

بدون شک این گروهک‌ها بدون حمایت برخی دولت‌ها امکان اولیه حیات و فعالیت را ندارند. من‌جمله این گروهک‌ها می‌توان به گروهک تروریستی منافقین و گروهک تروریستی پژاک اشاره نمود. اما باید تاسف خود را به خاطر حمایت‌هایی که از جانب اتحادیه اروپا از این گروهک‌ها انجام شده است و اعطای تابعیت آلمانی به رئیس گروه پژاک، عبدالرحمان حاجی احمدی و عدم محاکمه با استرداد این جنایتکار بین‌المللی ابراز نمائیم.
این حمایت‌ها در حالی است که مسئولین کشورهای اروپا من‌جمله حضرتعالی از وضعیت یک زن عکاس ابراز نگرانی می‌کنید.

عالیجناب
در خصوص اطلاع بیشتر از گروه پژاک و حمایت برخی دولت‌ها موارد ذیل را به استحضار می‌رسانیم:
۱- گروه پژاک از سال ۲۰۰۴ میلادی پس از حمله به آمریکا به عراق تجهیز و تقویت گردید تا عاملی بر ایجاد ناامنی در منطقه شود.

۲- بنابر اعتراف ساموئل گاردینر افسر اطلاعاتی نظامی آمریکا، سایت ویژه پژاک با اعلام شماره حساب در آمریکا برای حمایت از پژاک افتتاح گردید.

۳- رژیم غاصب اسرائیل نیز همواره شادمانی خود را پس از اعمال تروریستی پژاکی نموده است.

۴- اتحادیه اروپا نیز با فراهم آوردن مستند تبلیغاتی و انجام ملاقات و حمایت از حاجی احمدی به جای اتخاذ موضع ضد تروریستی همواره از این گروهک تروریستی دفاع کرده است.

۵- پلیس آلمان ۲ سال قبل حاجی احمدی را به مدت ۲ روز دستگیر و سپس او را آزاد نمود.

عالیجناب
رئیس گروه پژاک با خصلت ددمنشانه و دور از انسانیت قاتل بیش از سیصد نفر از ایرانیان و گروهک منافقین عامل قتل بیش از ۱۶ هزار نفر ایرانی می‌باشد. حال با توجه به اینکه پایان دادن به بی‌کیفری و مجازات عاملان جنایات علیه بشریت، جزء لاینفک برقراری صلح و امنیت بین‌المللی می‌باشد، از جمهوری فدرال آلمان توقع می‌رود، رئیس گروه پژاک را دستگیر و محاکمه یا به جمهوری اسلامی ایران مسترد نماید تا جمهوری اسلامی ایران با محاکمه و تحقق حق دادخواهی منصفانه و جبران خسارت برای قربانیان و خانواده آنها گامی مؤثر در پیشبرد و ارتقاء حقوق بشر بردارد.

زهره الهیان
رئیس کمیته حقوق بشر مجلس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر