2

برانکو: هنوز درهای ایران را نبسته ام

  • کد خبر : 67992
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

با وجود اینکه برانکو ایوانکوویچ چند سال است از ایران رفته اما هنوز درگیر فوتبال ایران است و خبر ها را دنبال می کند.

برانکو هنوز هم یادآور دوران طلایی برای فوتبال دوستان ایرانی است. او شرایطی را برای فوتبال ما رقم زد که بعید است سال های سال از خاطر کسی پاک شود. برانکو یکی از تاثیر گذارترین مربیان بود که به عنوان دستیار بلاژویچ ایران آمد و نقش تعیین کننده ای را در زمان حضورش، برای فوتبال ایران بازی کرد. نقشی که تا بعد از رفتن او هیچ مربی نتوانست برای ایران داشته باشد.
* شرایط چطور است ؟
– همه چیز خوب است. من یک کار را در الوحده شروع کردم و قرار دادی ساله با این تیم دارم و اکنون طبق برنامه پیش می رویم. در حال ساختن تیمی جوان هستیم که بتوانیم شرایط خوبی را برای آینده الوحده بسازیم.
* همان شرایطی که برای ایران ساختید؟
– کار من ساختن تیم است و دوست دارم با استعداد های جدید کار کنم. از کاری که در ایران کردم راضی هستم و موفقیت های زیادی بدست آوردیم. هنوز برخی بازیکنان آن نسل در تیم ملی هستند و برخی هم در تیم های خود جزو تاثیر گذارترین بازیکنان هستند.
* اگر الان در تیم ملی بودید از بازیکنی چون نکونام؛ کریمی؛ نصرتی و یا عقیلی و حسینی استفاده می کردید؟
– هر مربی شرایط خودش را دارد و باید دید شرایط به چه گونه است.  واقعا نمی دانم چون هیچ اطلاعات ویژه ای از این بازیکنان ندارم. اما فلسفه کاری من کار با بازیکنان جوان است و ایران هم استعداد های خوبی دارد. باید دید مربی چه می خواهد و شرایط این بازیکنان چطور است.
* خیلی ها بر این باورند که کی روش مثل شما تغییر نسل نداد و چند ماه دیگر قراردادش تمام است و استعداد آنچنانی برای ایران نساخته است؟
– هر مربی کار خودش را می کند و اهداف خود را دنبال می کند. کی روش مربی خوبی است و من نمی توانم در کار او دخالت کنم. امیدوارم او با تیم ایران به جام جهانی برسد.
* تا به حال فکر کردید که برای مربیگری به ایران برگردید؟
– البته. من در ایران خاطرات خوبی دارم. شاید برگردم دوباره در ایران کار کنم اما زمانش مشخص نیست فعلا که در امارات هستم. شرایطش پیش بیاد من به کار در ایران هم فکر می کنم اما فکر نمی کنم الان زمانش باشد.
* دوست دارید بازهم در تیم ملی کار کنید یا باشگاه؟
– واقعا فکرش را نکردم. هنوز برایم چیزی قطعی نیست و فقط این را می گویم که درهای ایران را نبسته ام و این کشور را دوست دارم.
* العین حریف استقلال در لیگ قهرمانان است. باید از این تیم شناخت داشته باشید؟
– العین تیم خوبی است و استراتژی خوبی در بازی دارد. شاید بتوانم بگویم که سخت ترین حریف استقلال هستند و تیم خوبی دارند. بازی زیبایی خواهد بود.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر