1

آخر فصل با مظلومی خداحافظی می‌کنم

  • کد خبر : 68325
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۳

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم گفت: آخر فصل با مظلومی خداحافظی می‌کنم چون کار کردن با مربی‌ای که فکر می‌کند تمارض کرده‌ام سخت است.

نیمکت نشینی ایمون زاید در تیم آلومینیوم هرمزگان و مصاحبه های پرویز مظلومی علیه این بازیکن، این روزها حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده است.

 مظلومی، به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که زاید تمارض می کند که مصدوم است و ایمون نیز مدعی است نیاز به رفاقت با سرمربی ندارد و باید ۶ هفته پایانی لیگ را با مظلومی سر کند.
در زیر مصاحبه این بازیکن با خبرگزاری فارس را می‌خوانیم:

* از آخرین شرایط خودت بگو؟

در حال حاضر دچار مصدومیت شده‌ام و از ناحیه پا دچار مصدومیتی هستم که همین مورد برایم حاشیه‌هایی را به وجود آورده است و اجازه نمی‌دهد که با قدرت تمرین کنم. همان‌طور که می‌دانید بندرعباس هوای گرمی دارد و شرایط متفاوت آب و هوایی روی عملکرد هر بازیکنی تاثیر‌گذار است. متاسفانه کشیدگی عضله پا مرا مجبور کرد که یک هفته نتوانم با آمادگی کامل در تمرینات شرکت کنم.

* با توجه به اشاره‌ات به آب و هوای گرم، پس به نظر می‌رسد آلومینیوم انتخاب خوبی برایت نبود؟

خیر. من بعد از آنکه با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شدم در یک مسابقه پس از ورودم به داخل میدان گلزنی هم کردیم اما متاسفانه پس از این اتفاق خوب نتوانستم همه مشکلاتم را کنار بزنم و با قدرت تمرین کنم و دوباره مصدومیت به سراغم آمد و دچار افت شدم.

* اما برخلاف نظرت، پرویز مظلومی معتقد است که شما در تمرینات انگیزه لازم را ندارید و به نوعی تمارض به مصدومیت می‌کنید.

خیر. این باور درست نیست چون من واقعاً مصدوم هستم.دلیلی وجود ندارد که من تظاهر به مصدومیت کنم در حالی که واقعا مصدوم هستم. اینکه یک بازیکن حرفه‌ای تظاهر به مصدومیت کند یک موضوع مسخره است. این روزها من بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان هستم. دوست دارم در این تیم خوب تمرین کنم، در ترکیب ثابت این تیم بازی کنم و گل بزنم و در نهایت هدف اول و آخرم در شرایط فعلی کمک به تیم آلومینیوم هرمزگان است. آلومینیوم تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. صادقانه می‌گویم که من دچار مصدومیت شده‌ام اما دوست دارم به تیم خودم کمک کنم.

* پس نظر مظلومی در این زمینه چیست؟

با قاطعیت می‌گویم که او در این مورد اشتباه می‌کند، چون من دوست ندارم که تمارض به مصدومیت کنم و واقعا مصدوم هستم. برخلاف اظهارات مظلومی من از مصدومیتم خوشحال نیستم.

* پزشکان درباره مصدومیتت چه می‌گویند؟

واقعا پزشکانی که در تیم آلومینیوم هرمزگان هستند با پزشکان باشگاه پرسپولیس بسیار متفاوت‌اند. پرسپولیس کادر پزشکی و فیزیوتراپی خیلی حرفه‌ای داشت که همه مسایل را شفاف به بازیکنان می‌گفتند و آنها را درمان می‌کردند.وقتی در پرسپولیس بودم پزشکان تیم اول خیلی خوب و حرفه‌ای معاینه می‌کردند و پس از رفع کامل مصدومیت اجازه ورود به تمرینات را می‌دادند اما اینجا همه چیز متفاوت است. من به پزشکان آلومینیوم می‌گویم که مصدوم هستم و به دلیل دردی که در پایم وجود دارد نمی‌تواند تا آخر جلسه تمرینی تمرین کنم اما آنها باور نمی‌کنند و معتقدند که باید در هر شرایطی تمرین کنم.واقعا رفتارشان حرفه‌ای نیست و فیزیوتراپ تیم نیز یک فرد حرفه‌ای نیست و ما با آنها مشکل داریم.شاید اظهارات همین کادر پزشکی کاری می‌کند که کادر فنی احساس کنند که من تمارض می‌کنم و مصدوم نیستم.

* اما خیلی‌ها معتقدند که شاید مظلومی به خاطر هتریکی که مقابل استقلال در دربی کردی و تیمش را شکست دادی همچنان از تو دلخور است. تا چه اندازه با این فرضیه موافقی؟

من واقعا چیزی در این زمینه نمی‌دانم و نمی‌توانم خیلی شفاف اظهار‌نظر کنم. اما آنچه که در قلبم هست و بوده آلومینیوم است و همان طور که گفتم هدف فعلی من کمک به آلومینیوم است. خوب شرایط طوری شد که به آلومینیوم آمده بودم و در ادامه مظلومی سرمربی این تیم شد و شرایط طوری رقم خورد که من با این مربی همکار شدم. بله من در دربی سال گذشته که مظلومی سرمربی استقلال در دقایق پایانی ۳ گل به تیمش زدم تا استقلال بازنده دربی باشد اما من حالا از شما یک سوال می‌کنم؛ بعد از دربی که استقلال ۳ بر ۲ باخت این تیم با مظلومی تا پایان فصل چند امتیاز از دست داد تا قهرمان نشود.

* بالاخره امتیاز‌های حیاتی از دست داد.

حالا تقصیر من چیست که در دربی هت‌تریک کرده‌ام. من حالا می‌خواهم به آلومینیومی کمک کنم که سرمربی آن تیم مظلومی است. من مشکلی با کسی ندارم و هدف خدمت و کمک به این تیم است.حالا می‌گویم مصدوم هستم اما مظلومی باور نمی‌کند و فکر می‌کند که من دارم تمارض می‌کنم.

* به هر حال شواهد نشان می‌دهد که ارتباط خوبی بین مظلومی و زاید وجود ندارد. برای حل این مشکلات و اختلاف‌نظر‌ها جلسه‌ای با مظلومی داشته‌ای؟

نیازی به جلسه نبوده هرچند خیلی مختصر در این زمینه با هم صحبت نکرده‌ایم. وقتی من و مظلومی برای کمک به آلومینیوم در هرمزگان به سر می‌بریم و تا پایان فصل ۶ بازی دیگر باقی مانده است پس باید در این ۶ بازی هم در کنار هم باشیم بعد شرایط تغییر خواهد کرد.مطمئن باشید فصل که به پایان برسد من دیگر با او کار نخواهم کرد.

* منظورت این است که باید ۶ بازی باقیمانده را هم با مظلومی تحمل کنی بعد از او جدا شوی؟

نیت اصلی‌ام کمک صد درصدی به آلومینیوم است ما اینجا برای ایجاد دوستی نیستیم و اینکه بخواهیم دوستی پیدا کنیم جمع نشده‌ایم بلکه باید فوتبال حرفه‌ای ارائه کنیم و باید به تیم آلومینیوم کمک کنیم. من حرفه‌ای فکر می‌کنم و به مسایلی نیز از قبیل هت‌تریک در دربی برایم حاشیه‌ساز شده یا مظلومی مرا دوست ندارد نیستم و فقط به فوتبال فکر می‌کنم. اگر مظلومی با من مشکل دارد این مشکل من نیست بلکه مشکل سرمربی تیم است. یک قانون حرفه‌ای در فوتبال هست که با وجود اختلاف‌ها در یک تیم باید با مسایل کنار آمد و با قدرت تلاش کرد. برای با هم بودن باید گذشته را فراموش کرد و با همین قاعده حرفه‌ای در کنار هم باشیم.

* آیا آلومینیوم در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر؟

از صمیم قلبم دوست دارم که آلومینیوم در لیگ برتر بماند و من در ۶ مسابقه بعدی آلومینیوم با جان و دلم در خدمت آلومینیوم هستم امیدوارم مظلومی هم همین تفکر را داشته باشد و بعد از ۶ مسابقه راهمان از همدیگر جدا خواهد شد.آلومینیوم به من پول داده و قرارداد بسته، آلومینیوم به مظلومی پول داده و با او قرارداد بسته است. آلومینیوم کاری کرده که در لیگ ایران باشیم و دیده شویم پس باید طبقه قانون حرفه‌ای در کنار هم باشیم و برای موفقیت تیم تلاش کنیم و باید به این باشگاه احترام بگذاریم. نیازی نیست که با هم جلسه بگذاریم، نیاز نیست که با هم دوست شویم بلکه در ۶ مسابقه بعدی برای بقاء آلومینیوم تلاش کنیم و آخر فصل هم یک خداحافظی بگوییم و با یک خداحافظی از هم جدا شویم. باید با مظلومی خداحافظی کنم چون سخت است با مربی که در رسانه‌ها می گوید ایمون تمارض بر مصدومیت می‌کند کار کرد.

* شایعه پیشنهاد دوباره پرسپولیس با ایمون تا چه حد صحت دارد؟

امیدوارم که این اتفاق یک بار دیگر تکرار شود و من دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم. با همه وجود منتظر چنین پیشنهادی هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر