2

مجلس نباید وارد مناظره دولت و شهردار تهران شود

  • کد خبر : 69819
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از مطرح‌شدن جدایی ری از تهران در مجلس گفت: این موضوع یک دعوای سیاسی بوده و مجلس نباید وارد مناظره دولت و شهردار تهران شود.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ماه) ضمن مخالفت با طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف انتخابات شورای اسلامی شهر و انتخاب شهرداران گفت: در این طرح بحث منازعه شهرداری و دولت مطرح شده است که کار درستی نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه افزود: نباید مناظره دولت و شهردار تهران در خصوص جدایی ری از تهران به مجلس کشیده شود.

وی تصریح کرد: کشاندن موضوع بین دولت و شهردار تهران سوای این که چه کسی شهردار و چه کسی دولت است به مجلس کار درستی نبوده و نباید نمایندگان در مقابل مجلس قرار گیرند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: ما می‌دانیم که این موضوع یک دعوای سیاسی است و باید پرسید که چرا مجلس باید وارد یک مناظره سیاسی شود.

وی همچنین احتساب سابقه یک دوره از شورای اسلامی به عنوان معادل یک مقطع تحصیلی را غیرضروری دانست و گفت: نباید چنین موضوعی مطرح شود و هیچ لزومی برای طرح چنین بحثی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر