2

تلاش برای واگذاری دو باشگاه پیروزی و استقلال به بخش خصوصی

  • کد خبر : 71238
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

وزیر ورزش و جوانان از تمام تلاش خود برای واگذاری دو باشگاه پیروزی و استقلال به بخش خصوصی خبر داد.

افق(ofoghnews.ir)  محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در پایان اولین جلسه هئیت دولت در سال ۹۲ با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی گفت: همه اقدامات و فعالیت‌های کشور با تاکیدات مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان انجام می‌شود و انشاالله ما در سال جاری شاهد برپایی حماسه اقتصادی و سیاسی توسط تمام آحاد جامعه خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به جوان بودن جمعیت کشور و توانمندی‌های نسل جوان امیدواریم تا در حوزه حماسه سیاسی که مصداق اصلی آن انتخابات ریاست جمهوری است شاهد حضوری با شکوه باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:در حوزه حماسه اقتصادی نیز با توجه به سالم و شاداب بودن جامعه، انشاالله کشور با اقتصاد قوی، در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند.

عباسی در پاسخ به سوال دیگری درباره خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: براساس قانون، این دو باشگاه و تمام شرکت‌های دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی افزود: با توجه به این مسئله در اواخر سال ۹۱ جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه پیروزی و استقلال برگزار شد و قرار شد تا شرایط برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش تمام تلاش خود را برای مهیا کردن شرایط برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر