3

مساله انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است

  • کد خبر : 71250
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

نامگذاری هایی که رهبر معظم انقلاب برای سال ها دارند، حاصل یک کار کارشناسی عمیق و گسترده در عرصه نیازهای کشور است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نام گذاری سال ۹۲ با نام ” حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی” از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد منهای نفت و حضور گسترده مردم در سال جاری تاکید می فرمودند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی جهان نیوز اظهار داشت: نامگذاری هایی که رهبر معظم انقلاب برای سال ها دارند، حاصل یک کار کارشناسی عمیق و گسترده در عرصه نیازهای کشور است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این نامگذاری ها در حقیقت خط راهبردی است اضافه کرد: برنامه راهبردی که همه مسوولان باید برنامه ها را در این راستا تنظیم کنند.

وی تاکید کرد: در حماسه اقتصادی قله ای که مد نظر رهبر معظم انقلاب است اقتصاد منهای نفت است به این بیان که ایشان می فرمایند ما اقتصاد را به سمتی هدایت کنیم که اگر خواستیم یک روزی شیرهای نفت را به روی دشمنان ببندیم بتوانیم به این آرمان که آرمان بلندی است، دست یابیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در حماسه سیاسی ایشان تصریح فرمودند مساله انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است که حماسه آفرینی در این عرصه با حضور فراگیر و گسترده است و این حضور گسترده خود حماسه است.

وی ادامه داد: بعد از آن انتخاب اصلح است که با آن حماسه سیاسی شکل می گیرد به این دو دلیل رهبر معظم انقلاب سال ۹۲ را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند.

آیت الله خاتمی اظهار داشت: معنای این نامگذاری این است که به حمد الله در سال گذشته از گردنه ها عبور کردیم و اینک به یاری خداوند به سمت و سوی خماسه آفرینی حرکت می کنیم و ملت ایران ملت حماسه آفرینی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر