2

همواره تراکتورسازی تیم اول تبریز است

  • کد خبر : 71800
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

سرمربی و بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: همواره تراکتورسازی تیم اول تبریز است و هر تیمی که به لیگ برتر راه یابد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرد.

افق(ofoghnews.ir) رسول خطیبی پس از تساوی گسترش فولاد مقابل ابومسلم و صعود قطعی تبریزی‌ها به رقابت‌های لیگ برتر، عنوان کرد: تیم ما با حمایت مدیران، مردم تبریز و تلاش بازیکنان توانست این نتایج را کسب کند و در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ صعود خود را قطعی کند.

وی ادامه داد: از روز اول تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به عنوان قهرمانی گروه خود برسیم و به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شویم. لیگ دسته یک، یکی از لیگ‌های سخت فوتبال کشور است که اگر به فنون آن آشنا نباشید و تیم یک دستی را نتوانید جمع‌وجور کنید، نمی‌توانید موفق باشید.

سرمربی گسترش فولاد یادآور شد: رمز ما برای صعود به لیگ برتر ۳ یا مهدی بود که در جوار بارگاه مطهر امام رضا توانستیم به این مهم برسیم.

وی از صحبت در مورد قضاوت داوری امتناع کرد و گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. دوست داشتم ما تیم اول گروه‌مان شویم و ابومسلم نیز در رده دوم قرار بگیرد اما اینگونه نشد. ما در این دیدار به تساوی رسیدیم و راهی لیگ برتر شدیم. اینگونه نیست که در ۲ هفته باقیمانده انگیزه‌ای برای بازی‌ها نداشته باشیم و به راحتی از این دیدارها بگذریم. برای این مسابقه برنامه داریم.

خطیبی درباره حضور این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: مطمئن باشید در لیگ برتر ما نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. ۵ بازیکن لیگ برتری را مدنظر گرفته‌ایم تا آنها را جذب کنیم. با آنها صحبت کرده‌ایم. همچنین ۳ بازیکن بومی که در لیگ برتر بازی کرده‌اند را نیز مدنظر داریم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به وضعیت تیم ابومسلم یادآور شد: واقعا برای وضعیت ابومسلم تاسف می‌خورم من ۱۵ سال پیش در این تیم بازی می‌کردم اما شرایط آن روزها با هم‌اکنون متفاوت است. همه تیم‌ها آرزو دارند تا در مشهد بازی کنند اما متاسفانه شرایطی در این شهر بوجود آمده که اجازه نمی‌دهد این تیم به لیگ برتر صعود کند.

وی تصریح کرد: من یک تاسف دیگر نیز می‌خورم و آن اینکه میزبانی مشهدی‌ها به هیچ عنوان خوب نبود برای مسئولین این استان تاسف می‌خورم. در رختکن تیم‌مان بوی تعفن می‌داد که ما سردرد گرفته بودیم. شهر مشهد به این بزرگی نباید چنین شرایطی داشته باشد به گونه‌ای شده بود که بازیکنان نمی‌توانستند در رختکن بروند و تاب تحمل شرایط را نداشتند. کجای دنیا نیمکت ذخیره‌ها از صندلی‌های پلاستیکی تعبیه شده است.

خطیبی با اشاره به اینکه همواره تیم اول تبریز تراکتورسازی است، گفت: ما تیم دوم تبریز در لیگ برتر هستیم. باید توجه داشته باشیم که تیم اول تبریز فقط تراکتورسازی است و تیم‌های بعدی در رده‌های دیگر قرار دارند.

وی از حضورش در فصل آینده لیگ برتر در تیم فوتبال فولاد گسترش خبر داد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر