1

بازار خودروی تونس در انتظار محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 76541
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵

در صورت امضای قرارداد توسط ایران خودرو، شرکت تی. آی. موتورز، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در بازار تونس را برعهده خواهد گرفت و صدور محصولات ایران خودرو به بازار این کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش افق  این قرارداد بنا به درخواست سرمایه گذاران تونسی برای تاسیس نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو بسته و توسط مرداسی بدرالدین مدیرعامل شرکت تی. آی. موتورز امضا شده  و در انتظار تایید و امضا توسط مدیریت ارشدگروه صنعتی ایران خودرو است.

این قرارداد حاصل چند دوره دیدار و مذاکره میان مسوولان دو طرف است که آخرین دوره این دیدار روز شنبه ۲۶ اسفند سال۹۱ انجام شد. در این دیدار طرف تونسی خواستار فروش و ارایه خدمات پس از فروش محصولات برند ایران خودرو چون سمند، رانا، دنا، سورن و سریر در تونس شد.

در این دیدار مرداسی بدرالدین ضمن ابزاز  علاقه برای همکاری اقشار کشورش با سایر کشور ها  ، خواهان توسعه همکاری خودرویی میان ایران و تونس شد و گفت: این شرکت (شرکت تی. آی. موتورز ) صرفا برای همکاری با ایران خودرو تاسیس شده و دولت تونس نیز در چارجوب همکاری متقابل حمایت های لازم را برای این کار به عمل می آورد.

دردیدار سرمایه گذاران تونسی از ایران خودرو محمد مستیکو معاون شرکت تی. آی. موتورز نیز اظهار داشت: همکاری با ایران خودرو نه تنها خرید محصول و قطعات از ایران خودرو را شامل می شود، بلکه امکان تامین قطعات مورد نیاز ایران خودرو توسط سازندگان تونسی وجود دارد.

دراین دیدار نیز سعدیان  معاون صادرات ایران خودرو گزارشی از برنامه ها ی صادراتی ایران خودرو ارائه کرد .

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76541

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر