2

از گاوداران تا مادران شیرده همه به فلاکت اسرائیل پی برده اند!

  • کد خبر : 7730
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰

منوشه امیر دلایل به هم ریختگی اقتصادی در رژیم صهیونیستی را که باعث اعتراض های عمومی شده، کشف کرد. وی ضمن مقاله ای که از سوی وبسایت رادیو اسرائیل منتشر شده، از درآمد بسیار بالای اسرائیل خبر داد بی آن که اذعان کند این پول عمدتا به واسطه کمک های کلان چند ده میلیارد دلاری […]

منوشه امیر دلایل به هم ریختگی اقتصادی در رژیم صهیونیستی را که باعث اعتراض های عمومی شده، کشف کرد.
وی ضمن مقاله ای که از سوی وبسایت رادیو اسرائیل منتشر شده، از درآمد بسیار بالای اسرائیل خبر داد بی آن که اذعان کند این پول عمدتا به واسطه کمک های کلان چند ده میلیارد دلاری آمریکا و صهیونیسم بین المللی تامین می شود. وی سپس به تظاهرات اعتراض های عمومی اخیر در اسرائیل پرداخته و در توجیه علت آشفتگی اقتصادی اسرائیل می نویسد: معترضان چند مطلب را نادیده می گیرند اول اینکه بیش از یک سوم از درآمد و بودجه سالیانه اسرائیل صرف امور نظامی می شود. واقعیت دوم که هزینه های کلان برای اسرائیل دارد آن است که اسرائیل مهاجرپذیر است و هر سال باید برای تازه واردها مسکن و کار تامین کند که این نیز هزینه کلانی دارد (منظور منوشه امیر یهودیانی است که از آفریقا و اروپا و آسیا به فلسطین اشغالی منتقل می شوند تا جمعیت نداشته رژیم اشغالگر قدس تامین و ملتی که وجود خارجی ندارد ساخته شود).
همکار رادیو اسرائیل اضافه کرد: به این دو واقعیت که در برخی سال ها حدود دو سوم از بودجه اسرائیل را می بلعد، باید واقعیت سومی را نیز افزود و آن این که اسرائیل ده ها میلیارد دلار به کشورهای خارجی بدهکار است و صدها میلیارد شکل(واحد پول اسرائیل) به مردم خود بدهی دارد که بازپرداخت اقساط و بهره آن نیز بخش مهمی از بودجه کشور را می بلعد.
وی همچنین اذعان کرده که اعتراضات اخیر «از گاوداران تا مادران شیرده و از اجاره نشینان تا پزشکان و حتی سیاستمداران» را شامل می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7730

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر