2

مرگ ۲ کودک در انفجار هولناک نیمه شب!

  • کد خبر : 78137
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

قاسم فخاری نژاد: انفجار هولناک در نیمه‌شب نه تنها ۳ ساختمان را ویران کرد بلکه دو کودک را به کام مرگ تلخی فرو برد.

 

در این حادثه که بر اثر خرابی آبگرمکن خانگی رخ داد ۵ زن و مرد نیز به شدت مجروح شدند. انفجار و تخریب سه ساختمان در جاده خاوران، شهرک قیامدشت ۵ مصدوم و دو کشته در پی داشت.
ساعت ۲:۳۰ صبح چهارشنبه در پی تماس اهالی محله شهرک علامه قیامدشت با ۱۲۵، مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار و آوار سه ساختمان در همسایگی‌شان آتش نشانان ایستگاه ۶۶ و گروه امداد و نجات ۱۵ به محل انفجار اعزام شدند.
بررسی‌ها در محل حادثه نشان داد براثر انفجار مهیب گاز شهری، یک ساختمان دو طبقه کاملاً تخریب شده و سه ساختمان مجاور آن نیز تا ۷۰ درصد دچار خسارت شده و شیشه‌های پنجره ساختمان‌های دیگر نیز دچار شکستگی شده‌اند. آتش‌نشانان در همان لحظات اولیه سه گرفتارشده را از زیر آوار بیرون کشیدند و تحویل امدادگران اورژانس دادند که خوشبختانه هر ۳ زنده بودند.
نیروهای عملیات با تلاش بی‌وقفه خود در ۳ ساعت تلاش دو کودک ۲ و ۵ ساله و دو زن و مرد را نیز از زیر خاک بیرون کشیدند و عملیات احیای قلبی را برای آنان انجام دادند که متاسفانه طبق نظر اورژانس دو کودک جان باخته بودند و پدر و مادر آنها برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند.
هنگام حضور نیروهای امدادی محل حادثه همچنان ناایمن بود که آتش نشانان با کشیدن نوار احتیاط محل را ایمن‌سازی کرده و به شهروندانی که در محل حادثه تجمع کرده بودند تذکر ترک محل را دادند.
همچنین در این عملیات نیروهای آتش نشانی خاتون‌آباد و حصار امیر، عوامل شهرداری، امدادگران اورژانس و تیم ویژه هلال احمردر کنار آتش نشانان حضور داشتند.

ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر