1

نظام سلطنتی در تعارض با منافع مردم ایران است+سند

  • کد خبر : 78484
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۴۵

یعنی پادشاهی که برنامه سیاسی ارائه میدهد و به مردم وعده میدهد هرگز نمیتواند پادشاه دمکرات باشد. تنها یک پادشاه دیکتاتور برنامه سیاسی ارائه میدهد و یا در اتحادها و اتفاق های سیاسی وارد میشود. آقای رضا پهلوی موردی نیست که اظهار نظر نکرده باشد!».

شورای ملی ایرانیان چیزی جز آلترناتیو سازی مصنوعی نیست
نویسنده سایت ایران گلوبال، یونس شاملی درباره رضا پهلوی و درخواست های دیکتاتوری گونه پشت پرده اش دست به قلم شده و در مقاله ای با عنوان “نظام سلطنتی در تعارض با منافع مردم ایران است” اینچنین می نگارد: «حتی اگر پادشاه در ایران به فرض محال مثل سوئد (گوش شیطان کر) دمکرات!! هم باشد، این پادشاه حق اظهار نظر سیاسی ندارد. یعنی پادشاهی که برنامه سیاسی ارائه میدهد و به مردم وعده میدهد هرگز نمیتواند پادشاه دمکرات باشد. تنها یک پادشاه دیکتاتور برنامه سیاسی ارائه میدهد و یا در اتحادها و اتفاق های سیاسی وارد میشود. آقای رضا پهلوی موردی نیست که اظهار نظر نکرده باشد!».
شورای ملی ایرانیان چیزی جز آلترناتیو سازی مصنوعی نیست، بویژه میدان داری اخیر آقای رضا پهلوی در مطبوعات و مدیا از یکسو و شرکت نمایندگان رسمی و غیررسمی وی در حرکت هایی که در صدد آلترناتیو سازی هستند، آلترناتیو سلطنت را اینجا و آنجا ترویج می کنند.یکی از دلایل آشکار آلترناتیو سازان دوری جستن از تاکید به جمهوریت و تاکید به انتخاب شکل نظام از طرف مردم بعد از تغییرات سیاسی است. آقایانی که شاید هرگز اهمیتی به مردم نمیداند، امروز کاسه داغتر از آش شده و مردم عادی کوچه و بازار را متخصصین سیاسی معرفی می کنند که در فردای تغییر نظام، آنها خود نظام سیاسی مورد نظرشان را انتخاب خواهند کرد.
بایستی با صدای بلند بگوییم که نظام سلطنتی قبل از هر چیز با اومانیسم و آرمان انسانی در تعارض است، چه رسد به آرمان دمکراتیک و یا مطالبات ملیت ها در ایران. چرا که در نظام سلطنتی یکی پادشاه و ارباب است و تمامی مردم رعیت و نوکران آن. این پوسیده ترین و زشت ترین صورت یک نظام سیاسی است.
در نظام پادشاهی زن یکی از قربانیان آن است. چون نظام سلطنتی یک نظام مردسالار است .
گفتنی است رضا پهلوی به تازگی و پس از صرف هزینه های گزاف توانست به عنوان «سخنگوی شورای ملی ایرانیان» انتخاب شود، گامی که سلطنت طلبان به گرمی از آن استقبال کرده و آن را نوید بخش دور تازه ای از فعالیت های سیاسی رضا پهلوی می دانند، از سوی دیگر اما طیف های گوناگون اپوزسیون از خطر ورود اندیشه سیاسی “حکومت شاهنشاهی و نظام سلطنتی” به شورای ملی ایرانیان در هراس اند و از همین رو است که آنها سربازان مجازی خود را به جنگ با اندیشه های سلطنت طلبانه گسیل می کنند.
ما هستیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78484

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر