1

هاشمی: چنان چه حضورم را برای تحقق آرمان‌های انقلاب مؤثر بدانم، کوتاهی نخواهم کرد.

  • کد خبر : 80459
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۵۲

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جامعه‌ای که اهل علم، متخصصان و مدیران مجرب آن منزوی شوند و از تخصص‌ها بجا و به موقع، استفاده نشود، علم مهجور و دانشمند غریب خواهد شد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مجمع متخصصین کشور با ابراز تاسف از بداخلاقی‌های سیاسی و بعضا سخنان فریب‌کارانه‌ای که توسط برخی افراد صاحب تریبون یا رسانه به‌ویژه در آستانه انتخابات بیان می‌شود، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی، فرهنگی و مبنای آن اخلاق و منش اسلامی است و اگر منطق و استدلال در موضع‌گیری‌ها و اعلام مواضع وجود داشته باشد، دلیلی برای تخریب و توسل به دروغ، تزویر و تهمت علیه دیگران وجود نخواهد داشت.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به دعوت حاضران از ایشان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: افراد جوان، مجرب و توانای زیادی در کشور وجود دارند که بهتر است آنان مسوولیت خطیر اجرایی را در دست بگیرند، زیرا اداره امور اجرایی کشور منحصر به یک یا چند فرد نباید باشد. او در عین حال افزود: چنان چه حضورم را برای تحقق آرمان‌های انقلاب و مردم مؤثر بدانم، کوتاهی نخواهم کرد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین در دیدار جمعی از حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری غرب کشور در این دیدار با تشکر از حُسن‌نیت حاضران و کلیه اشخاص و صنوف و گروه‌های مردمی که از ایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت می‌کنند با تشریح شرایط کشور از لحاظ داخلی و خارجی در برهه کنونی گفت: افرادی شناخته شده به دلیل شهرت نام، در انتخابات اعلام نامزدی کرده‌اند و افراد توانمند دیگری هم هستند که ممکن است گمنام باشند و بعدها اضافه شوند که بتوانند سکاندار امور اجرایی شوند. او افزود: من جانم به اسلام و انقلاب بسته است و اگر توانی داشته باشم در هر پُست و مسوولیتی، آن توان را در خدمت مسیر سربلندی انقلاب و اسلام مصرف و تا جایی که نیاز باشد و بتوانم، خدمت خواهم کرد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر