3

یحیی جون تو بمون خودم برات دو تا دستیار خوب می ذارم!»

  • کد خبر : 81078
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

علی پروین به سرمربی مستعفی پرسپولیس اینگونه پیشنهاد داده است: «یحیی جون تو بمون خودم برات دو تا دستیار خوب می ذارم!»

یک احتمال جدید به همه راه ها و معادلات پیچیده پرسپولیس اضافه شده بود. احتمال بازگشت یحیی به تیم!

پرسپولیس مصداق تیمی متفاوت است. این تیم که بعد از پایان فینال حذفی روزگار بحران زده اش با توفانی شدید در هم نوردیده شد و یحیی گل محمدی سرمربی اش در تب احساسی ناشی از اتفاقات فینال البته نه به دلیل شکست تیم که بیشتر برای اتفاقات تلخ مرتبط با خداحافظی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی، به لبه تیغ رفت حالا بار دیگر در جست و جوی سرمربی است.
درست مثل روزی که استیلی از این تیم کنار فت یا روزی که دنیزلی نیامد و یا روز اخراج مانوئل ژوزه. فرمول هم دوباره همان است. ابتدا اختیار تام با علی پروین و بعد انتخاب یک گزینه و بعد هم …
علی پروین مامور انتخاب کادرفنی فصل بعد تیم شده. او اصرار دارد که کادر را از پیشکسوتان تیم ببندد. حمید استیلی و افشین پیروانی گزینه های دم دست سلطان سرخ بودند. مایلی کهن هم کاندیدایی مستقل است که اگر بیاید پروین دیگر حق دخالت ندارد اما حالا او به گزینه دیگری هم رسیده.
پرسپولیس که حالا تبریز است، یحیی را هم برای آخرین بار به همراه دارد اما انگار ورق برگشته یحیی که استعفایش به دلیل احتمال محدود شدن اختیاراتش بود با پیشنهاد جدیدی روبرو شده است. اینکه بماند و کریم باقری کنارش باشد اما سلطان باقی تیم را بچیند و همگی زیر نظر او کار کنند.
پروین در جدیدترین پیشنهادش به یحیی گفته: «بمان با خودم کار کن، ۲ تا دستیار خوب هم برایت می گذاریم.» این البته پیشنهادی است که تا چند ساعت دیگر به چندین و چند مدل مختلف عوض می شود. باید دید سرانجام رویانیان چطور با تصمیمی ناگهانی این قصه را به پایان می رساند.
خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر