1

دزدی عمه جوان از حساب کودک یتیم!

  • کد خبر : 81633
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری زنی که پس از دوستی با فردی، حساب پس‌انداز کودک یتیم را خالی کرده بود، خبرداد.

 

سرهنگ نوراللهی در تشریح این خبر گفت: اوایل آبان سال گذشته فردی با حضور در پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی گفت: پسرش به علت سانحه تصادف فوت و از وی پسر بچه‌ای بر جای مانده که در این راستا به منظور واریز حقوق مرحوم به حساب فرزند خردسالش، حسابی در یکی از بانک‌ها افتتاح و کلیه مزایای متعلقه به این حساب واریز می‌شده و اخیراً متوجه شده کل حساب خالی و مبلغ ۳۴ میلیون و ۷۶ هزار ریال توسط توسط سارق یا سارقان از طریق اینترنت برداشت شده است.
وی افزود: در این راستا به منظور احقاق حق فرزند خردسال، موضوع پیگیری و با استعلامات انجام شده و بررسی‌های بعمل آمده در نهایت متهم پس از تغییر مکان از استان گیلان در فردیس کرج مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی، ماموران وی را دستگیر کردند.
رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه‌داد: متهم دربازجویی‌های پلیس گفت که دریکسال گذشته با دخترشاکی آشنا شده و با همدیگر مبادلات پولی نیز داشتیم و در خصوص خالی‌شدن حساب هیچ اطلاعی ندارم و ممکن است این اقدام توسط وی انجام گرفته و وجوه به حسابش انتقال یافته باشد.
نوراللهی تصریح‌کرد: با توجه به اظهارات متهم، دختر جوان احضار شد و در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی معترف و اعلام کرد که با دسترسی به رمزهای اول و دوم حساب برادر مرحومش اقدام به جابجایی و انتقال وجه به روش‌های مختلف به حساب دیگران و به ویژه به حساب دوستش کرده و در برخی مواقع نیز وجه را ابتدا به حساب خواهر خود انتقال و سپس به حساب متهم ردیف اول منتقل کرد.
عمه جوان پس از اعتراف به برداشت‌های اینترنتی و خریدهای انجام شده با تکمیل پرونده پس از ۲۴ ساعت بازداشت به مرجع قضایی معرفی و قرارهای قانونی برای وی صادر شد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر