1

وعده رئیس‌جمهور مبنی بر اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به خبرنگاران

  • کد خبر : 8509
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را روز تجلیل از طلایه‌داران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی دانست و با اشاره به اهمیت و نقش جامعه خبری در کشور گفت: خبرنگاران باید همواره تلاش کنند تا حق را بازگو کنند و در عین حال امید و عشق […]

محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را روز تجلیل از طلایه‌داران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی دانست و با اشاره به اهمیت و نقش جامعه خبری در کشور گفت: خبرنگاران باید همواره تلاش کنند تا حق را بازگو کنند و در عین حال امید و عشق را در جامعه رواج دهند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به گسترده بودن ارتباطات دولت نهم و دهم با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت نهم و دهم تا به امروز گسترده‌ترین سطح تماس و تعامل را با رسانه‌ها داشته است که امیدوار است این تعامل با رسانه‌ها بیش از پیش استمرار یابد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت فعلی پرکارترین دولت‌ها در دوران انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: با وجود حجم بالای فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انتظار می‌رود که جامعه اطلاع‌رسانی کشور نیز به زیبایی این اقدامات را در جامعه منعکس کند.

صالحی‌مرام افزود: اگر خبرنگار بکوشد تا اخبار درست را منعکس کند و بخواهد به انسان‌ها کمک کند تا انتخاب‌های درستی داشته باشد، این کار بسیار حساس، دشوار و در عین حال لذت‌بخش و خداپسندانه خواهد بود.

وی همچنین اطلاع‌رسانی و خبر را عرصه فرهنگ‌سازی دانست و گفت: امروز جامعه اطلاع‌رسانی کشور باید توانمندی و اقدامات صورت گرفته در کشور را به درستی به گوش جهانیان برساند زیرا یکی از مهمترین ماموریت‌های جامعه خبری این است که ایران را با همان چهره زیبا و توانمند به جهانیان معرفی کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: خبرنگاران چشم ناظر و مطمئن ملت ایران برای حضور هوشمندانه و صادقانه در حوادث و انتقال صریح و صحیح واقعیات به افکار عمومی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر