1

شادی صدر : آب و هوای خوزستان و این ایرانِ[ …]!! +تصاویر

  • کد خبر : 86273
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

اگر شما واقعاً درد مردم را دارید چرا فقط هم‌زمان با رسانه‌های غربی و آن هم در مواقع حساسی مثل انتخابات یاد مشکلات مردم می‌افتید. مگر نه اینکه امثال شما از زلزله تبریز نیز سوءاستفاده کردند و الان کسی جویای حال اونها نیست؟ در حالی که مسئولان تبریز بدون قیل و قال هنوز دارن واسه مردم خونه می‌سازن؟ چرا دیگه ازشون خبری نمی‌زنید؟ مردم تبریز از انسانیت افتادن یا مشکلاتشون تموم شده؟ البته که سوءاستفاده از درد مردم از خود درد بیشتره.

شادی صدر که خود را فعال حقوق بشر می‌نامد و بعد از فتنه ۸۸ از کشور گریخت، با مطرح کردن قضیه قومیت‌ها در شهریور سال گذشته مورد تاخت و تاز ایران‌پرست‌ها و سلطنت‌طلب‌ها قرار گرفته بود. وی هفته گذشته مجدداً با مطرح کردن بحث مشکلات آب و هوای شهروندان خوزستان، (در راستای سیاست دیکته‌شده آمریکایی برای دامن زدن به موضوعات تجزیه‌طلبی) موضوع تجزیه‌طلبی را مطرح نموده موجبات سرگرمی و به جان هم افتادن اپوزیسیون را مهیا نمود. وی در انتهای طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود با عبارتی احساسی و سوءاستفاده از مشکلات مردم خوزستان چنین نوشته است:

«هوای شهرت آلوده باشد و آرزو نکنی از ایران لعنتی جدا بشوی!!»

این عبارت به تنهایی کافی بود تا موجی از انتقادات و ناسزاها از افرد با تفکرات مختلف به سمت وی جاری شود.
«سارا سماوات» یکی از دوستان صدر که به گفته خودش مدتی هم در زندان‌ها به سر برده و از نظام دل خوشی ندارد به صراحت دهان به اعتراض گشوده و می‌گوید: «آیا راه اعتراض به هوای آلوده تجزیه‌طلبی است؟ خانم صدر برایتان واقعاً متأسفم که از تجزیه‌طلبان دفاع می‌کنید. من هم حقوق بشر خوندم و می‌دانم حقوق بشر جهانیست ولی راهش جداسازی نیست چرا که در این صورت هر شهری با مشکلاتی که درگیر آن هستند باید ساز جدایی‌طلبی را کوک کند.»
صدر هم در پاسخ چنین می‌گوید: «خاک به چه درد می‌خورد وقتی می‌رود توی حلقتان!!»

«مسی شیروانی» یک هموطن خوزستانی در این قسمت به کمک شادی صدر می‌شتابد و چنین می‌گوید:
«بیایید قبول کنیم هیچ خاکی مقدس نیست و خاک بدون انسان‌هایش مشتی خاک و کلوخ است.»

«مهرداد بزرگی» دیگر کاربری است که به شادی اعترض می‌کند و نتیجه چنین پیشنهاداتی را حمایت بنیادهای فکری غربی از وی می‌داند. شادی صدر که انتظار شنیدن چنین مطلبی را نداشته چنین پاسخ می‌دهد:
«ساپورتی در کار نیست، آدم وقتی پاش می‌رسه این ور آب دیگه سانسوری در کار نیست و برخی چیزها رو می‌بینه که قبلاً نمی‌دید!»

مهرداد بزرگ در جواب این استدلال صدر چنین می‌گوید: «خانم صدر تا جایی که من یادم میاد شما بودید که سال ۸۴ برای رئیس‌جمهور شدن هاشمی تلاش وافر می‌کردید حالا چی شده که در عرض چند سال گوش و چشمتون باز شده و به دنبال حمایت از حقوق اقلیت‌ها هستید؟»
یکی دیگر از کاربرها در پاسخ به جواب شادی صدر تیر آخر را به استدلال شادی زده و می‌گوید:
«اگر شما واقعاً درد مردم را دارید چرا فقط هم‌زمان با رسانه‌های غربی و آن هم در مواقع حساسی مثل انتخابات یاد مشکلات مردم می‌افتید. مگر نه اینکه امثال شما از زلزله تبریز نیز سوءاستفاده را کردند و الان کسی جویای حال اونها نیست؟ در حالی که مسئولان تبریز بدون قیل و قال هنوز دارن واسه مردم خونه می‌سازن؟ چرا دیگه ازشون خبری نمی‌زنید؟ مردم تبریز از انسانیت افتادن یا مشکلاتشون تموم شده؟ البته که سوءاستفاده از درد مردم از خود درد بیشتره. پس شما هم بذارید ما به درد خودمون بمیریم و بهتر می‌دونیم چیکار کنیم.»

فرزین نیز جواب صدر را چنین می‌دهد: «خواسته‌های به حق مدنی و سیاسی را به تمامیت ارضی یک کشور که اولین شرط قدرت و پایداری است پیوند زدن جز بوی خیانت نمی‌دهد.»
میرا قربانی (روزنامه نگار روزنامه‌های زنجیره‌ای) هم چنین می‌گوید: «خانم صدر واقعیت این است که برای امثال شما مشکلات هر منطقه‌ای که ظرفیت جدایی داشته باشد مهم‌تر است وگر نه چرا از مشکلات مردم کرمان و گیلان و یزد و… دم برنمی‌آورید؟ چه فرقی است بین بشر یزد با بشر کرمان؟ شما که فعال حقوق بشر هستید!! و حقوق خوانده‌اید؟»
در کنار سیل انتقاداتی که به این مطلب شادی صدر واقع گردید افرادی نیز از صحبت‌های شادی صدر حمایت کرده‌اند که نام و سابقه این افراد خود گویای بسیار از واقعیت‌ها است:‌

شادی صدر و ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس

“کامل البوشوکه”(تروریست فراری ساکن لند که سه نفر از هم‌وطنان عرب را قبل از فرار به تیربار بست و سپس از طریق عراق به اروپا گریخته است) مطلب شادی صدر را تحسین کرده و آن را مطالبه میلیون‌ها عرب اهوازی!! می‌داند.

کامل البوشوکه همکار و حامی شادی صدر در حال فعالیت حقوق بشری در انگلیس!!            ۲- در حال احترام به مجسمه صدام

«تارا برایم» که پرچم پژاک را در صفحه خود قرار داده از انتقادات روارفته به صدر ناراحت شده چنین تملق می‌کند: «این کوتوله‌ها کجا و این قامت رعنا کجا! سال‌ها بود که عادت کرده بودیم هیچ رسانه و سازمان و فعال حقوق بشری غیرکردی از ما حمایت نکند ولی آنقدر شرافتمند هستیم که از قلم و اندیشه آزادتان استقبال کنیم.»

مطالب اینچنینی به خوبی نشان‌‌دهنده نگاه ابزاری تجزیه‌طلبانی مثل شادی صدر است که از مشکلات مردم بیتشرین سو استفاده را می‌کنند و اخیراً نیز همزمان با دستگاه‌های امنیتی فرانسه و انگلیس بر روی مناطق شهروندان عرب‌زبان متمرکز شده‌اند.
لازم به ذکر است حجم انتقادات و فحوای آن بقدری گسترده است که هم‌اکنون نیز واکنش‌ها ادامه دارد و شادی صدر سعی کرده با مطرح کردن موضوعی جدید به این افتضاح پایان دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر