2

مهمترین نقطه قوت نظام غلبه بر تهدیدات بوده است

  • کد خبر : 8958
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲

حجت الاسلام کاظم صدیقی بحران اخیر در انگلیس را نتیجه جنایات این دولت در دنیا خواند و گفت: شعله ای که در انگلستان مشتعل شده و سراسر انگلستان را درنوردیده است نشانی از حقانیت وعده های الهی و زمان تحقق آن است و فرپاشی دنیای غرب است. خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه […]

حجت الاسلام کاظم صدیقی بحران اخیر در انگلیس را نتیجه جنایات این دولت در دنیا خواند و گفت: شعله ای که در انگلستان مشتعل شده و سراسر انگلستان را درنوردیده است نشانی از حقانیت وعده های الهی و زمان تحقق آن است

و فرپاشی دنیای غرب است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اعتراضات مردمی در انگلیس اظهارداشت: هم اکنون زمان فروپاشی دنیای غرب است.

وی ادامه داد: امام (ره) مرد خدا بود و آنچه گفت محقق شده و می شود . امام(ره) فرمود این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است . کسی فکر نمی کرد انگلیسی که پرچمدار استعمار بود اینچنین به چالش کشیده شود و اوضاع آن بحرانی شود.

خطیب جمعه تهران گفت: شعله ای که در انگلستان مشتعل شده و سراسر انگلستان را درنوردیده است نشانی از حقانیت وعده های الهی و زمان تحقق آن است و بصیرت حضرت امام(ره) نشان می دهد.

وی با طرح این سئوال که چرا این حوادث در انگلیس رخ داده است، گفت: اینها دنیا را به چالش کشیدند. هرکسی در این دنیا کاری کند دامن خودش را می گیرد همه باید مراقب باشیم کسی را به چاه نیندازیم، خودمان به چاه می افتیم. اتفاقات اخیر در انگلیس نتیجه جنایات خودشان در دنیا است. سردمداران دنیای غرب و انگلیس اقلیتی از کمپانی های بزرگی هستند که بر سرنوشت ملت هایشان حکومت می کنند.

صدیقی ادامه داد: آنها دچار فقر اطلاعاتی هستند و مطلقا زمین گیر هستند و دسترسی به اخبار جهان ندارند . دچار فقر فرهنگی هستند و کارهای قوم لوط را افتخار محسوب می کنند و می خواستند آن را قانونی کنند. اینها اشغالگری می کنند، توطئه می کند، برای برهم زدن کشورها پول خرج می کنند و هزینه جنگ و توطئه هایشان از جیب مردمشان است و نیتجه اش این می شود .

خطیب جمعه تهران تصریح کرد: اینها علیه اسلام وهابیت را درست کردند که دامن خودشان را گرفت.

وی خطاب به غربی ها گفت: اما ما خدا، امام زمان(عج) و اعتقادات حقه را داریم اما شما هیچ پناهگاهی ندارید.

حجت الاسلام صدیقی بااشاره به قحطی سومالی و در معرض خطر بودن جان میلیون ها انسان، کمک به قحطی زدگان را نیازمند عزم ملی خواند و گفت: در ماه رمضان صدقه موجب آمرزش است برای کودکان، زنان و مردان گرفتار گرسنگی و قحطی صدقه دهید تا خودتان مبتلا نشوید.

وی ادامه داد: سازمان ملل برای کارهای غیر ضروری قطعنامه صادر می کند و برای صدور قطعنامه علیه سوریه سریع اقدام می کند و برای ایران چه کارها که با امر رژیم صهیونیستی انجام نداد، اما در کشوری که میلیونها آدم در معرض خطر هستند هیچ دادرسی به آنها نمی شود.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود به تذکرات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اشاره و خاطرنشان کرد: بیان نقاط مثبت برای شناخت ظرفیت هاست که از بیان آن انرژی می گیریم و امیدوار می شویم. مهمترین نقطه قوت نظام غلبه بر تهدیدات بوده است که توانسته ایم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم .

وی ادامه داد: جنگ برای ما صحنه خودسازی بود و پایه های ترقی این کشور را محکم کرد . پیام جنگ، پیام شهدا بود و جوانان امروز ما را با بصیرت تر از جوانان دوره جنگ قرار داد.

خطیب جمعه تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص میزان وفاداری مردم به نظام و مسئولان و ارتباط قوی میان آنان اظهارداشت: وفاداری مردم به نظام و ارتباط عمیق و ناگسستنی آنان با نظام از امتیازاتی است که هیچ کشوری چنین ارتباطی با مردم خود ندارد.

وی ادامه داد: اینکه برخی فکر می کنند مردم اعتمادشان سلب شده است و باید اعتمادشان را از نو جلب کرد شبیه همان توهمی است که زمانی جبهه ملی داشت و امام فرمود خودشان به بن بست رسیده اند .

صدیقی با اشاره به حضور گسترده مردم در روزهای ۲۲ بهمن و روز قدس در سالهای اخیر اظهارداشت: امسال نیز مردم با حضور گسترده تر وفاداری خود را به نظام، امام(ره) و انقلاب نشان خواهند داد.

وی گفت: بهترین شاهد به وفاداری مردم این است که ۲۲ بهمن و روز قدس یک فرهنگ در دنیا شده و از مرز ایران صادر شده است. بعد از فتنه ۸۸ نیز حضور گسترده مردم در ۹ دی ماه بی سابقه بود و مردم در آن روز حمایت از کلیت نظام حمایت و نسبت به شخص ولی فقیه اعلام وفاداری کردند.امروز همه مردم چشم ها و اعضای نظام هستند و نظام روح این مردم است و جدایی این روح از اعضا با توطئه دشمن عملی نیست.

خطیب جمعه تهران در پایان با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه گفت: این پیروزی را به ابر مرد جهان عرب سید حسن نصرالله و حزب الله تبریک می گوییم. جنگ ۳۳ روزه معجزه قرن، پس از معجزه اسلام در ایران بود که ناتوانی صهیونیست ها را به جهانیان اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر