2

وزیر آموزش و پرورش:استخدام یک هزار و ۲۰۰ نفر از معلولان در این وزارتخانه

  • کد خبر : 8964
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵

وزیر آموزش و پرورش از استخدام تعدادی از معلولان در استانهای مختلف خبر داد و گفت: تعداد اندکی از معلولان که در آزمون استخدام نمره کسب کردند جذب آموزش و پرورش شدند. حمید رضا حاج بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد استخدام یک هزار و ۲۰۰ نفر از معلولان در این وزارتخانه افزود: تعداد […]

وزیر آموزش و پرورش از استخدام تعدادی از معلولان در استانهای مختلف خبر داد و گفت: تعداد اندکی از معلولان که در آزمون استخدام نمره کسب کردند جذب آموزش و پرورش شدند.

حمید رضا حاج بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد استخدام یک هزار و ۲۰۰ نفر از معلولان در این وزارتخانه افزود: تعداد معلولان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سال گذشته برگزار شد بسیار کم بود که اکثر آنان نیز در آزمون پذیرفته شدند اما تعدادشان یکهزار و ۲۰۰ نفر نبوده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلولانی که درآزمون مردود علمی شده اند، استخدام نشده اند ولی اگر کسی در آزمون قبول شده، قطعا پذیرش شده است.

سرپرست سازمان بهزیستی پیش از این عنوان کرده بود استخدام یکهزار و ۲۰۰ نفر از معلولان در وزارت آموزش و پرورش محفوظ ودر دست پیگیری است.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که آیا استخدام معلولان براساس قانون سه درصد حمایت از حقوق معلولان بوده تاکید کرد: بله اما  قانون سه درصد استخدام معلولان در دستگاههای دولتی خود نیاز به استحکام دارد که باید این موضوع پیگیری شود.

طبق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، سه درصد از سهمیه استخدامی نهادهای دولتی به معلولان تعلق می گیرد که طبق آن باید یک هزار و ۲۰۰ نفر از معلولان در آزمون ۴۰ هزار نفری آموزش و پرورش استخدام می شدند که متاسفانه اینگونه نشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر