2

به مهم ترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقلات فوتبال توجه کنید

  • کد خبر : 89820
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۴

آخرین خبر از قرارداد دو ستاره پرسپولیس و استقلال

استقلال و شجاعی در دیوار
باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال جذب مسعود شجاعی بود. اما در آخرین مذاکراتی که باشگاه استقلال با شجاعی داشت این بازیکن اعلام کرد که در حال حاضر نمی‌خواهد در فوتبال ایران به فعالیت ادامه بدهد و همچنان می‌خواهد در فوتبال اسپانیا یا دیگر تیم‌های اروپایی بازی کند. به این ترتیب جذب این بازیکن منتفی شد. روز گذشته مسوولان باشگاه استقلال هم این خبر را تایید و اعلام کردند دیگر به دنبال جذب مسعود نیستند.

قاضی و فاصله از تراکتورسازی

بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات محمد قاضی و استقلال قرار بود این بازیکن با ترکتورسازان مذاکره کند اما ظاهرا جلالی هم قاضی را نمی خواهد و دنبال مهاجم ملی پوش است.تراکتورسازی می خواهد دو جای خالی لیست لیگ برتری اش را با دو بازیکن ملی پوش پر کند اما مسوولان باشگاه و کادر فنی هیچ نامی را لو نمی دهند.

انصاری فرد ماندنی شده؟

هر چند تمام شواهد و قرائن حاکی از آن بود که  کریم انصاری فرد در پرسپولیس نمی ماند و علی دایی هم قید او را زده اما امروز نماینده  تام الاختیار دایی طی مصاحبه ای با تعریف و تمجید از این بازیکن – که نفهمیدیم چرا  و با چه هدفی انجام داده – اعلام کرد خبرهای خوشی از این بازیکن دارد.آیا کریم در پرسپولیس ماندنی شده؟

شجاع در دو قدمی سپاهان

با وجود اینکه به نظر می رسید  مشکلی برای پرسپولیسی شدن شجاع خلیل زاده وجود نداشته باشد اما ظاهرا شرایط طوری پیش رفته که باید او را سپاهانی دانست و پیش بینی ها مبنی بر چرخش او به سوی اصفهان درست از آب در آمده است.شجاع امروز در بدو ورود به ایران گفت با هر تیمی دلش بخواهد قرارداد می بندند  و این یعنی که با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا نکرده.این مدافع مازنی گفته از بین پرسپولیس و سپاهان یکی را انتخاب می کند اما احتمال سپاهانی شدنش بیشتر است.

رحمتی  فردا تمدید می کند

با وجود شایعاتی که در مورد جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال شنیده می شد اما ظاهرا این بازیکن در جمع آبی ها ماندنی شده .رحمتی امروز به همراه حنیف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاکره کند اما ظاهرا امروز خبر تمدید قرارداد او بیرون نمی آید  و باید فردا منتظر اخبار خوشی از باشگاه استقلال باشیم.

سپاهان سزار را می خواهد
غیر از آرش افشین که از چند هفته پیش صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در اصفهان شنیده شده، ظاهرا باشگاه دنبال برونو سزار مهاجم سابق خودش که فصل گذشته در النصر امارات بازی می‌کرد هم هست و اصلا بعید نیست او به سپاهان برگردد که اگر این اتفاق بیفتد آن‌وقت یکی از خارجی‌های غیرآسیایی این تیم باید برود.

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر