2

مراسم معارفه حسن ابوالقاسمی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد .

  • کد خبر : 9162
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

مراسم معارفه حسن ابوالقاسمی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد . به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در این مراسم گفت : دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی امروز بزرگ‌ترین دانشگاه کشور به لحاظ پوشش جمعیتی و تنوع خدمات آموزشی و پژوهشی […]

مراسم معارفه حسن ابوالقاسمی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد .

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در این مراسم گفت : دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی امروز بزرگ‌ترین دانشگاه کشور به لحاظ پوشش جمعیتی و تنوع خدمات آموزشی و پژوهشی است و دکتر رزاقی رییس پیشین این دانشگاه فردی پرتلاش و مدیری متقی است که با تجارب زیاد و سعه صدر همواره در دوران مسئولیت خود آماده ارایه خدمت بود.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور اعضای هیات علمی بسیار برجسته‌ جزو دانشگاه‌های پیشرو در کشور بوده است. مسئولیت این دانشگاه بسیار سنگین است که امیدوارم با حضور دکتر ابوالقاسمی و همکاری مجموعه این حرکت پیش رونده شتاب بیشتری پیدا کند و با تلاش‌های خود شاهد توفیقات و پیشرفت‌های بیشتر بوده وباعث سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن قدردانی از تلاش های دکتر رزاقی در مدت مسئولیت و آرزوی توفیق برای دکتر ابوالقاسمی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دانشگاه جامعی است که در حوزه‌های آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان وظایف متعددی برعهده دارد.
وی اضافه کرد: برخی از مناطق این گستره وسیع تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مثل شهرستان بهارستان جزو محرومترین مناطق هستند که مردم آنها با کمترین امکانات بهداشتی و درمانی زندگی می‌کنند و امیدواریم با یاری دکتر ابوالقاسمی بهترین کارنامه عملکردی را برای ارایه خدمات به این مردم داشته باشیم.
دکتر محمدرضا رزاقی رییس پیش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیت، از حسن اعتماد وزیر در واگذاری این مسئولیت قدردانی کرد و گفت: در هر جایگاهی هستیم باید برای کسب رضایت خالق متعال تلاش کنیم و بدانیم که رضایت خالق در رضایت مخلوق مستتر است و چنان عمل کنیم که نه اندوهی از آینده و نه ترسی از گذشته داشته باشیم.
در ادامه مراسم حسن ابوالقاسمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن تقدیر از زحمات دکتر رزاقی تاکید کرد: ما در قبال این نظام وظیفه داریم اگر مسئولیتی به ما سپرده شد آن را به نحو احسن به انجام برسانیم. گرچه پذیرش مسوولیت‌ به خودی خود مرا خوشحال نمی‌کند اما هر گاه مسئولیتی به من واگذار شده است آن را با جدیت به انجام رسانده‌ام.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به تحولات صورت گرفته در این دانشگاه در بحث آموزش اظهار داشت: در سال‌های گذشته پیشرفت‌های علمی بسیاری در دانشگاه‌های مختلف کشور صورت گرفته است اما باید توجه بیشتر و ویژه‌‌ای نسبت به اخلاق پزشکی داشته باشیم و ببینیم چگونه باید این تغییر نگرش‌ها را ایجاد کنیم تا رضایت‌مندی مردم از ما ارتقا یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9162

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر