1

انتخاب اعضای کابینه بدون نگاه حزبی و جناحی باشد

  • کد خبر : 92956
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: به دلیل اینکه آقای روحانی بدون وابستگی حزبی آمده است باید افراد را بدون وابستگی به جناح خاصی انتخاب کند و بر مبنای توانایی و کارآمدی افراد از همه جناح‌ها استفاده نماید.

خبرگزاری فارس: انتخاب اعضای کابینه بدون نگاه حزبی و جناحی باشد/«کارآمدی» مهمترین ویژگی وزرا

میرزابابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری و مدیر اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به ویژگی‌های افراد کابینه یازدهم اشاره کرد و اظهارداشت: مهمترین مسئله، انتخاب کابینه‌ای کارآمد است که بتواند مطالبات و نیازهای مردم را جواب دهد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری تصریح‌کرد: به دلیل اینکه آقای روحانی بدون وابستگی حزبی آمده است باید افراد را بدون وابستگی به جناحشان انتخاب کند یعنی بر مبنای توانایی و کارآمدی افراد از همه جناح‌ها استفاده نماید.

وی در عین حال به پذیرش اعضای کابینه و وزراء از سوی مجلس و متخصصین سازمان‌ها اشاره و اضافه‌کرد: نیروهای متخصص باید وزیر را به عنوان یک نیروی کارآمد در سازمان خود بشناسند.

مطهری‌نژاد با تأکید بر اینکه باید افرادی معرفی شوند که مجلس را دچار چالش نکنند، گفت: در شرایط فعلی کشور که شرایط خاصی است و برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد، ایجاد تنش میان دو قوه مجریه و مقننه موجب ناامیدی مردم شده و لطمه بدی وارد می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با تأکید بر اینکه نیروهای هر وزارتخانه باید پشت سر وزیر قرار گیرند، افزود:‌ اینکه پس از انتخاب وزیر به کارآمدی یا ناکارآمدی وی پرداخته شود ایجاد وقفه کرده و راه‌اندازی چرخ‌های تولید، حرکت و خدمات را با مشکل مواجه می‌کند.

وی درباره دیدار حزب مردم‌سالاری با حجت‌الاسلام روحانی نیز خاطرنشان‌کرد:‌ حزب مردم‌سالاری به دنبال سهم‌خواهی نیست ولی نیروهای توانمندی که داریم در اختیار ستاد آقای روحانی قرار می‌دهیم؛ برای دیدار هم عجله‌ای نداریم چراکه در دوران انتقال دولت مسائل خاصی مطرح است و منتظریم تا زمان مناسبی پیش آید اما آمادگی داریم هر لحظه ایشان نیاز داشت نظرات ما را بشنود با وی دیدار کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر