2

ازدواج “کورش تهامی” با بازیگر مجموعه های تلویزیونی+تصویر

  • کد خبر : 94480
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶

“کورش تهامی” (رفیع) به زودی با “سپیده خداوردی” در یک “عصر پاییزی” ازدواج می کنند.

جمال شیر محمدی، تهیه کننده مجموعه “عصر پاییزی” در خصوص فیلمبرداری سکانس های جدیدتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در چندین مکان از جمله در دفتر روزنامه ای در حوالی “آرژانتین” و در حمامی در حوالی “آریا شهر” مشغول فیلمبرداری سکانس های خارجی هستیم.

وی افزود: فکر می کنم تا ۱۲ روز دیگر کار تمام شود و به طور کلی تا دو هفته دیگر ۸۰ درصد کار بسته می شود.

شیر محمدی اظهار داشت: به جز “نسرین مقانلو” و “مهتاج نجومی” همه بازیگران در دفتر روزنامه حضور دارند.

تهیه کننده “عصر پاییزی” تصریح کرد: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سکانس ازدواج “رفیع” (کوروش تهامی) و لیلا “سپیده خداوردی هستیم که خود این مسئله اتفاقات جالبی را برای مراسم انها رقم می‌زند.

شیر محمدی در خصوص انتخاب موسیقی خواننده و تیتراژ پایانی گفت: هنوز خواننده و موسیقی ما مشخص نیست ولی “هادی معنوی” در مقام صدابردار و “سیامک مهماندوست” تدوینگر همزمان با تصویر بداری کار را جلو می برند.

گفتنی است: داستان “عصر پاییزی” درباره تجدید فراش مرید ۶۵ ساله است که حوادث عجیب و قریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده ای که از بستگان عروس ۶۰ ساله اند با مادر در همه سابق داماد پیر ؟ درگیری جالبی می شوند که موقعیت شاد مختلفی را رقم می زنند و….

سایر عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: “محلی میر میرانی” “آزاده محسنی” “سمانه نامدار نویسندگان سیروس عبدلی مدیر تصویر برداری هادی معنوی صدابردار ایمان امیدواری طراح گیرم مریم رحمانی طراح لباس منصور وثوقی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز “ناصر نصیری” مدیر تولید و “لیلا خوش کنار” عکاس “عصر پاییزی” هستند.

گفتنی است مجموعه “عصر پاییزی” به کارگردانی “اصغر نعیمی” و تهیه کنندگی جمال شیر محمدی در ۵۰ قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال ۹۲ از این شبکه تولید می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=94480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر