2

عملکرد خوب استان همدان در تحقق تعهدات اشتغالزایی

  • کد خبر : 15898
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت کرم رضا پیریایی تصریح کرد: مجموع مصوبات سه دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان ۶۴۵ مصوبه بوده که ۳۷۹ مصوبه به طور کامل محقق شده، ۱۹۲ مصوبه در حال اجرا و ۷۴ مصوبه در حال پیگیری برای اجراست . استاندار همدان افزود: […]

افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت کرم رضا پیریایی تصریح کرد: مجموع مصوبات سه دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان ۶۴۵ مصوبه بوده که ۳۷۹ مصوبه به طور کامل محقق شده، ۱۹۲ مصوبه در حال اجرا و ۷۴ مصوبه در حال پیگیری برای اجراست .

استاندار همدان افزود: درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های دور اول سفرها در استان همدان ۹۸ درصد، دور دوم ۹۳ درصد و دور سوم بیش از ۳۷ درصد است .

وی اظهار کرد: مجموع تعداد کل پروژه ها در این استان طی سه دور سفر هیئت دولت ۳۸۰۱ پروژه می باشد که از این تعداد ۱۰۴۱ پروژه مربوط به دور اول، ۹۳۳ پروژه مربوط به دور دوم و ۱۸۲۷ پروژه اختصاص به دور سوم دارد که تا کنون اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

پیریایی در خصوص تکمیل باقی مانده پروژه ها تا پایان دولت دهم گفت: اعتقاد دارم به رغم حجم بالای مصوبات ، تا پایان دولت دهم مجموع آنها تکمیل و عملیاتی شود و دولت این را بارها ثابت کرده که قادر است کارهای بزرگی انجام دهد و ما می توانیم.

عملکرد خوب استان در تحقق تعهدات اشتغالزایی

کرم‌ رضا پیریایی افزود: عملکرد خوب مدیران استان در تحقق تعهدات اشتغالزایی و میزان اجرایی شدن مصوبات از مهمترین دلایل انتخاب همدان به عنوان دومین مقصد اعضای دولت از دور چهارم سفرهای استانی است.
وی با بیان اینکه در سال جاری ایجاد حدود ۶۱ هزار شغل برای استان همدان تعهد شده است، اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد از تعهد استان همدان در زمینه اشتغالزایی در ۶ ماه نخست سال جاری محقق شده و مابقی نیز تا پایان سال انجام می‌شود.
وی مجموعه مصوبات سفرهای رئیس جمهوری به استان را وزین و سنگین دانست و اضافه کرد: عملکرد مدیران استان در اجرایی شدن این مصوبات مطلوب بوده است.
سفر چهارم  دولت فرصتی مغتنم برای رشد و توسعه استان
استاندار همدان سفر چهارم رئیس جمهوری را فرصت مغتنمی برای رشد و توسعه استان عنوان کرد و گفت: در تصویب مصوبات این دور از سفر باید طرح‌ها متناسب با ضرورت اجرایی شدن و نیازهای مردمی و همچنین انتخاب موضوع‌های عمده استان در شهرستان‌ها براساس نیازسنجی‌ها انجام شود.
پیریایی تأکید کرد: موانع مالی و اداری اجرایی شدن برخی مصوبات سفرهای رئیس جمهوری به استان ارزیابی شده و گزارش دقیقی از آن تهیه و ارایه می شود.
استاندار همدان تأکید کرد: مجموعه عوامل و دلایل اجرایی نشدن مصوبات سفر نظیر عدم تأمین اعتبار و علت تأمین نشدن آن و یا مخالفت وزارتخانه‌ها به صورت کارشناسی ارزیابی شده که در سفر چهارم با مصوبات دولت ان شاالله موانع این مصوبات برطرف می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15898

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر