1

پایان راه مهاجم استقلال؛ خرید جدید در لیست سیاه شفر +تصویر

  • کد خبر : 259804
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

استقلال تهران با خرید چند مهره هجومی نیازی به مهاجم مصدوم خود نخواهد داشت.

پایان راه مهاجم استقلال؛ خرید جدید در لیست سیاه شفر

استقلال تهران با خرید چند مهره هجومی نیازی به مهاجم مصدوم خود نخواهد داشت.

به گزارش افق نیوز /  میان شایعات جدایی یا تمدید قرارداد مامه بابا تیام از استقلال تهران، مسئولان باشگاه دست بکار شدند و از میان گزینه‌های موجود روی میز شفر، شبانه با مهاجم فصل گذشته پیکان قرارداد امضا کردند. مهاجم ۲۵ ساله که مقطعی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود تا پایان لیگ هفدهم موفق به ثبت ۶ گل شده بود که آمار مناسبی در تیم مجید جلالی محسوب می‌شد اما دلیل منطقی برای پیوستن به استقلال نبود.

با شروع تمرینات پیش فصل و آماده سازی بازیکنان مرتضی آقاخان خیلی زود شانس برتن کردن پیراهن استقلال حداقل در نیم فصل را از دست داد. مهاجم جوان که شایعاتی مبنی بر مصدومیت جزیی‌اش به گوش می‌رسید از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شدیدی شد به گونه‌ای که پس از عمل جراحی کادر پزشکی باشگاه اعلام کردند او حداقل نیم فصل برای بازگشت به شرایط ایده آل زمان نیاز دارد.

پس از مصدومیت او به خواسته وینفرد شفر با توجه به اینکه استقلالی‌ها لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات جام حذفی را در کنار بازی‌های لیگ برتر پیش رو دارند، باشگاه گزینه‌های تهاجمی دیگری را زیر نظر گرفت و پس از کش و قوس‌های فراوان با مرتضی تبریزی قرارداد امضا کرد. بازیکن ۲۷ ساله فصل گذشته ذوب آهن با ۱۳ گل زده کورس نزدیکی برای کسب توپ طلا با علی علیپور داشت و در اولین دیدار فصل جدید با پیراهن استقلال دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

پیش از دیدار با تراکتورسازی هم استقلالی‌ها موفق شدند بازیکن ملی پوش نیجریه را به لیست خود اضافه کنند. الحاجی گرو فصل گذشته به همراه سامان قدوس در تیم اوسترشوندس مسابقات لیگ سوئد را تجربه کرد و یک بازیکن دونده و چارچوب شناس است.

استقلال در حال حاضر در کنار تبریزی و الحاجی گرو، روح اله باقری را هم در اختیار دارد که به همراه خونه به خونه آماده نشان داد و آیتم‌های مدنظر وینفرد شفر را داراست. پس از ثبت قرارداد میثم تیموری و همام طارق در هیئت فوتبال و توجه به اینکه محسن کریمی پس از دوران مصدومیتش با توجه به قراردادی که از گذشته با استقلال داشته به چهارمین مهاجم در لیست شفر تبدیل می‌شود شانس ثبت قرارداد رسمی مرتضی آقاخان بعید به نظر می‌رسد و سرمربی آلمانی به بازیکنانی که در اختیار دارد بسنده می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر