1

در این نیمکت خالی پرسپولیس، ستاره ها سو سو می زنند!+تصویر

  • کد خبر : 264221
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

اگر دیدار برگشت پرسپولیس در برابر الدحیل را در ماه های اخیر فاکتور بگیریم، سرخ های تهرانی در مقوله گلزنی سخت دچار چالش بوده اند.

آدام همتی
اگر دیدار برگشت پرسپولیس در برابر الدحیل را در ماه های اخیر فاکتور بگیریم، سرخ های تهرانی در مقوله گلزنی سخت دچار چالش بوده اند.
ورزش ۱۱ –  برانکو ایوانکوویچ احتمالا به علم آینده نگری و پیش گویی تسلط دارد یا در چشم بازیکنان خود می خواند که در چه روزی قرار است آنها بدرخشند و برایش پیروزی را به ارمغان بیاورند؛، چرا که او در هفته های اخیر به وضوح نشان داده است که در مواقع بحرانی می تواند با تعویض هایی طلایی پیروزی را از آن خود کند.

البته ایوانکوویچ بسیار خوش شانس هم بود! چرا که آدام همتی بهترین زمان ممکن را برای اثبات خود به مربی کرواتش انتخاب کرده بود تا سرخ ها از یک تساوی تلخ خانگی برابر سپیدرود رشت بگریزند و با ۳ امتیاز بسیار ارزشمند و روحیه بخش به مصاف استقلال تهران در دربی هشتاد و هشتم بروند.

 

پرسپولیس و سپیدرود
پرسپولیس و سپیدرود

 

مسئله ای که این روزها شدیدا پرسپولیس را می آزارد ناآمادگی علی علیپور آقای گل فصل گذشته رقابت های لیگ برتر است که هیچ نشانی از آن ستاره حریص گلزنی و تشنه توجه و دیده شدن، ندارد! شاید علیپور این روزها سیراب شده باشد! شاید او به سقف رویاهایش رسیده است و بیشتر از این برایش مقدور نیست، چرا که در ساق های علیپور افت بسیار شاخصی در این روزها دیده می شود.

 

برانکو در این هفته ها یا به یاری نعمتی، یا با درخشش سید جلال حسینی و یا با گره گشایی منشا که حجم بالایی از انتقادات را روبروی خود می دید توانسته است به پیروزی دست پیدا کند، او بارها و بارها از درخشش علیپور محروم بوده است و در این مدت نتوانسته هیچ گونه پلن جایگزینی را برای او اتخاذ کند تا همچنان سرنوشت پرسپولیس وابسته به آمادگی و یا ناآمادگی او باشد.

 

آدام همتی
آدام همتی

 

شاید قرار است پرسپولیس در دیدار برابر استقلال تهران و یا السد بالاخره مجازات شود، چرا که این روند بدون داشتن تاکتیک و انتظار کشیدن برای بازگشت استعداد های فراموش شده علیپور عاقبتی بهتر از این ندارد! نیمکت پرسپولیس در مقایسه با عملکرد علیپور بسیار مستعد درخشش است! آدام همتی و انگیزه مثال زدنی اش که پیروزی شیرینی را نصیب پرسپولیس کرد، حمیدرضا طاهرخانی که در فصل گذشته برانکو بر روی او برای فصل جاری سرمایه گذاری کرده بود و احسان علوان زاده که تجربه های موفقی را در ترکیب پرسپولیس داشته است روی نیمکت سرخ ها سو سوی درخشش را می زنند! اما برانکو همچنان سخت و قرص بر روی تفکرات تک بعدی خود ایستاده است و همچنان خواهان حضور فیکس علی عیلپور نا
آماده در ترکیب تیم خود است، قطعا برانکو می داند که هواداران از او یا برد در دربی و یا صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را می خواهند، او احتمالا این مسئله را هم می داند که با شرایط فعلی علیپور ورود توپ به دروازه همچون یک سراب است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر