1

اسطوره بزرگ، دیگر این بساط را جمع کن! + تصاویر

  • کد خبر : 267716
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

مشکل اساسی اینجاست که در قبال حمایت از اقشاری بی نماینده چون خبرنگاران و هواداران، به قلم فروشی یا تخریبگری متهم می شویم! به قول خود شهریار “کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؟”

علی دایی

علی دایی پدیده ای دیگر از کی روشیسم است، اسطوره فوتبال ایران برای اولین بار نیست که اینچنین زشت و زننده با خبرنگاران رفتار می کند و مطمئنا آخرین بارش هم نخواهد بود.
ورزش ۱۱ –  شخصیت واکنش گرا و هیجانی علی دایی سال هاست که در کنار خط زمین بازی، یکی از اتفاقات جنجال ساز  رقابت های لیگ برتر است؛ به تبعیت از او بسیاری از مربیان داخلی نیز اینگونه اند، رفتارهای احساسی، اعتراض های تند، بگو مگو با داوران کنار زمین و در اغلب مواقع هم درگیری با هواداران حریف، اتفاقی که در فوتبال ایران به طور میانگین در هر دو هفته یک بار به شکلی تشنج آمیز رقم می خورد.

علی دایی مشخصا یکی از آن بزرگان قابل احترام فوتبال ایران است که وقتی نخواهد حرمتی را نگه ندارد، به بدترین شکل ممکن آن را انجام می دهد و عمدتا خشم خود را به هر دلیلی بر سر هواداران حریف و یا خبرنگاران خالی می کند، این روی شخصیت شهریار فوتبال کشور که بسیاری از عاشقان فوتبال را پشت سر خود می بیند، به هیچ عنوان زیبا نیست.

علی دایی
علی دایی

 

مشکل اساسی اینجاست که در قبال حمایت از اقشاری بی نماینده چون خبرنگاران و هواداران، به قلم فروشی یا تخریبگری متهم می شویم! به قول خود شهریار “کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؟” امثال دایی و … صدایشان بلند است و دستانشان دراز برای فرود آوردن هر سیلی بر صورت خبرنگار و هوادار، حق حمایت هم قائل نمی شوید برای کسی که به او اهانت کرده اید؟!

 

در چنین مواقعی با توجه به اینکه تمام راه های گریز از مجازات پیش دست است، همه مدعی می شوند که ناسزای زشت و زننده و توهین آمیز شنیده اند، یکی می گوید ناسزای خانوادگی شنیده، دیگری می گوید توهین نژادی را متحمل شده و یکی دیگر هم سر به فلک می گذارد و مسئله را فرا فوتبالی می کند که در این جملات گنجایش گویش آن وجود ندارد؛ توجیه رفتارهای زشتمان به چه قیمتی؟ حس شیرین انتقام در دل کینه ای و پر از نفرتمان؟! آقای دایی بفرمایید صورت اینجانب امیر دریکوند صاف و منعطف پیش کش دست های زحمت کشیده ات! آیا خالی خواهی شد؟!

علی دایی
علی دایی

 

جمله ای از علی دایی در ذهن داریم که هرگز نمی تواند از خاطراتمان پاک شود؛ ” مادرم می گفت یادت نرود آن کتی که آستینش از حد کهنگی برایت کوتاه می شد و با آن به تحصیل پرداختی” به راستی که استاد بزرگوار یادت نرود آن آستین هایت، دلیل نمی شود چون امروز آستین هایت بلند شده است سیلی بر گوش هر صدای مخالفی بزنی!

 

بر همه چیز اعتراض دارید، نیمکتی همیشه ملتهب، فریاد هایی که همیشه آماده خراب شدن بر سر داور هستند، تا کی قرار است این بساط را بر سر فوتبال پهن کنیم؟! قطعا در هرتابرلین و بایرن مونیخ به شما یاد نداده اند که چنین رفتارهای زننده ای را در فوتبال حرفه ای یک کشور ترتیب دهید! آیا نمی خواهید این بساط را جمع کنید؟! البته اگر خم به ابروی گرانبهایتان نمی آید! غروری که از همین مردم گرفته اید را سال هاست که بر سرشان خراب می کنید، خبرنگارانی که در تمرین و کنار خودرو های لوکس و قهقهه هایتان حاضر می شدند تا  ستاره بازی هایتان را با درآمدی بخور و نمیر  به مردم مخابره کنند و تصویری ابر قهرمانانه در ذهن مخاطب به جا بیاندازند را به خوبی پاسخ می دهید، سیلی کم است! لطفا در بازی بعد خفه شان کنید!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر