2

۱۱ هزار موشک آماده شلیک یعنی چه

  • کد خبر : 29679
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۳۹

آمریکا نیز به این واقعیت باور دارد که ایران عراق نیست

ایران در صورتی که مورد کوچکترین تعرضی واقع شود در همان دقایق اولیه ۱۱ هزار موشک را به سوی اسرائیل و منافع آمریکا در منطقه شلیک می کند.
سرلشکر زکریا حسین رئیس پیشین آکادمی عالی مصر ضمن بیان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگیری، منافع آمریکا در همه جای خاورمیانه در معرض تهدید و حمله خواهد بود.
وی اضافه کرد: آمریکا نیز به این واقعیت باور دارد که ایران عراق نیست و در صورت درگیر شدن با ایران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهدید و حمله قرار خواهد گرفت.
رئیس اسبق آکادمی عالی مصر خاطرنشان کرد: در نتیجه سیاست بسیار موفقیت آمیزی که مسئولان و مردم ایران در پیش گرفتند و توانایی بسیار بالای این کشور در اداره نزاع با لجبازترین قدرت ها یعنی آمریکا و رژیم اسرائیل، ایران توانست بحران را اداره و آن را در محورهایی مشخص و معین هدایت کند.
وی افزود: ایران از قدرت بازدارندگی نظامی بالایی برخوردار است که از در اختیار داشتن موشک ها، ناوچه ها و دیگر امکانات و ورود به عرصه فن آوری های فضایی و همچنین برگزاری رزمایش های متوالی و موفقیت آمیز ناشی می شود. در آخرین رزمایشی که ایران انجام داد سه موشک قاره پیما را با موفقیت آزمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29679

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر