3

کاظمیان:به حرمت همسر یحیی چیزی نمی‌گویم

  • کد خبر : 54233
  • ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: من ۷ – ۸ سال با یحیی گل‌محمدی هم‌بازی بودم و نان و نمک خانواده‌اش را خوردم. اکنون هم به حرمت همسرش چیزی نمی‌گویم.

جواد کاظمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره چگونگی کنار رفتنش از تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پنجشنبه در اردوی پرسپولیس بودم که شیرینی آمد و به من گفت بهتر است اردو را ترک کنم. من روز جمعه هرچه به گل‌محمدی زنگ زدم جواب تماسم را نداد. مگر من قتل کرده بودم؟ این برخورد حق من نبود. پدرم به خاطر این مسائل سکته مغزی کرده و اکنون در بیمارستان است. مسببین این جریان را نمی‌بخشم.

وی با انتقاد از برخورد بد مسئولان پرسپولیس با خودش ادامه داد: من ۷ – ۸ سال با یحیی گل‌محمدی هم‌بازی بودم و نان و نمک خانواده‌اش را خوردم. اکنون هم به حرمت همسرش چیزی نمی‌گویم. من بازیکن تیم به هم‌ریز نبودم و از خیلی‌ها در نیم فصل اول بهتر بودم ولی دلیل رفتار یحیی را نمی‌دانم.

بازیکن جدید تیم تراکتورسازی با بیان اینکه فوتبال من مشکلی ندارد که یحیی گفته بروم و در جای دیگر احیا شوم خاطرنشان کرد: خوب نیست انسان برای موفقیتش از روی دیگران رد شود! در این فوتبال همه را نردبان می‌کنیم و از آن‌ها بالا می‌رویم. یحیی حق نداشت چنین رفتار زشتی را با من بکند. من که بازیکن جوان نبودم. من کاپیتان سوم پرسپولیس بودم. او باید با من صحبت می‌کرد و می‌گفت که دیگر نیازی به وجودم نیست. بعد از آن هم من می‌رفتم. آنقدر خوار و ذلیل نیستم که اگر نخواهند بمانم. اگر چاپلوس‌ بودم زیر بار خیلی از حرف‌ها می‌رفتم و شرایطم حالا این طور نبود.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هر کس در این تیم دارد ساز خودش را می‌زند و به فکر موفقیت خودش است تاکید کرد: اگر حرف‌هایم را بزنم حرمت‌ها از بین می‌رود. دلم از بابت نحوه کنار رفتنم خیلی پر است. با شخصیتم بازی شد. اگر حرف‌هایم را بزنم سنگ روی سنگ در پرسپولیس بند نمی‌شود. در ضمن آن زمان دیگر نمی‌توانم جواب مادرم را بدهم.

کاظمیان با انتقاد از استفاده از لفظ اخراج در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس خاطرنشان کرد: مادرم به من می‌گوید که زبانم سرخ است. او می‌گوید یک ذره مانند برخی هم‌بازی‌هایت چاپلوس و عمروعاص باش. برادرم در ۲۰ سالگی فوت کرد، فوتبال که از برادرم مهم‌تر نیست. بالاتر از سیاهی رنگی نیست. انسان‌های کثیفی در فوتبال هستند. این آقایان لفظ اخراج را برای من به کار بردند ولی من اخراجی نیستم.

بازیکن جدید تیم تراکتورسازی با تشکر از هم‌تیمی‌هایش اضافه کرد: جو تراکتور با پرسپولیس اصلا قابل مقایسه نیست. من ۶ روز است که به این تیم پیوسته‌ام اما گویا ۶ ماه است که برای این تیم بازی می‌کنم. از هم‌بازی‌هایم تشکر می‌کنم چرا که به من کمک می‌کنند تا دوباره به شرایط خوبم برگردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر