2

کسب آمادگی برای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی

  • کد خبر : 59244
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۷:۴۲

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ابتدای سال آینده گفت: ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان سمنان باید از هم اکنون برنامه‌ها و طرح‌هایی را در جهت پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی آغاز کند.

احمد سیاوش‌پور در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان سمنان، اخلاق را اساسی‌ترین نکته در پیشگیری از وقوع جرم دانست و گفت: اخلاق، ظریف‌ترین رفتارهای انسان را در بر می‌گیرد و در تمام روابط و شکل‌گیری شخصیت تاثیر گذار است.

وی اقدامات مناسب دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتظامی و امنیتی استان سمنان را که با برنامه‌ریزی در کمیسیون‌های مختلف استان و در جهت پیشگیری و کاهش جرایم خاص صورت می گیرد مناسب دانست و افزود: دستگاه قضایی استان سمنان نیز حامی و در کنار مسوولان با جرایم مهم برخورد کرده و با رصد آمارهای سیستم یکپارچه قضایی در استان سمنان، برنامه‌های منطقه‌ای و بومی را در مقابله با جرایم خشن و همچنین جرایم خرد ارائه می‌دهد.

رییس ستاد مبارزه با جرایم خاص استان سمنان حضور مقتدرانه پلیس در جامعه را موجب افزایش حس امنیت برای شهروندان و مردم دانست و افزود: با حضور فیزیکی پلیس مجرمان و افراد پر خطر احساس ناامنی خواهند داشت.

 

رییس پلیس امنیت عمومی استان سمنان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند کشف و معدوم سازی دستگاه‌های دریافت از ماهواره خبر داد و افزود: در سطح استان سمنان در سال جاری ۱۲ هزار قطعه از قطعات مختلف سیستم‌های دریافت از ماهواره کشف و ضبط شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز در این جلسه به معضلات فراوانی که برنامه‌های ماهواره‌ای درحوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی برای جامعه ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد.

 

حسین اسلامی راد گفت: برای جرایمی که در زمینه ماهواره صورت می گیرد اتخاذ برنامه‌های ریشه‌ای و همکاری همه جانبه و همزمان تمامی دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

 

اتخاذ تصمیماتی در زمینه‌ی پیشگیری از جرایم خاص استان سمنان از جمله قاچاق سوخت، استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای و نیز ورود به بحث جرایم انتخاباتی بیشترین مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان سمنان را تشکیل می‌دادند. منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر